Autohotel Rijsenhout

Afstand 8,5 km

Over Autohotel Rijsenhout

Autohotel Rijsenhout onderscheidt zich door de enorme hoeveelheid aan faciliteiten die het heeft, op eigen terrein. Zo is er een werkplaats en een carwash. Als je auto iets mankeert kunnen de gediplomeerde monteurs er tijdens je afwezigheid naar kijken. Je komt terug en kan wegrijden in een helemaal gerepareerde auto. De parking is ook in het bezit van het VBPS-keurmerk.

Autohotel Rijsenhout heeft een behoorlijk aantal parkeerplaatsen beschikbaar. Toch is het raadzaam van te voren te reserveren. Zo kan je altijd op tijd weg en heb je soms een voordeel door bijvoorbeeld de vroegboekkorting.

Voordelen

  • Keurmerk
  • Voorzien van veel faciliteiten
  • Samenwerkingsverband met reisbureaus

Nadelen

  • Geen valet parking
  • Geen overdekte parkeermogelijkheid

Prijzen

Laatste update: 22-09-2018

incl. btw en reserveringskosten

Autohotel Rijsenhout details

Overdekt Parkeren Ja
Valet Parking Nee
Zelf parkeren en sleutel meenemen Ja
Parkeren + Overnachten Nee
Betalen met pinpas Ja
Contant betalen Ja
Met iDeal online betalen Ja
Met creditcard betalen Ja
Afstand tot Schiphol 8,5 km

Autohotel Rijsenhout reviews

Deel jouw ervaring over Autohotel Rijsenhout

Reviews van anderen

Gemiddelde: 2/5

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:

Reviews

Janine

16 januari 2018

Autohotel Rijsenhout was super. Nu drama. Afstand veel verder weg.
Minimaal drie kwartier wachten op de bus. Op heen en terug reis.
Heen hebben jongens zelfs hun vliegtuig gemist. Diverse malen gevraagd waar het busje bleef antwoord was busje komt zo.Terug stonden mensen al te wachten in de kou. Ook 3 kwartier. Was altijd voor de particuliere bedrijven.
Maar ga voortaan weer op Schiphol zelf parkeren

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
kees noordermeer

23 oktober 2017

Al jaren met grote tevredenheid klant geweest bij Autohotel. Altijd vriendelijk en behulpzaam personeel. Kon sleutel achterlaten en bij terugkomst stond auto klaar. Afgelopen september ook weer geboekt. Wat schetst onze verbazing, moeten we naar een ander terrein rijden. Daar aangekomen komt er iemand naar ons toe: "Wat is uw reservering ?" "Ok in orde zoek maar een plaatsje om uw auto te parkeren. Worden we een inmens groot terrein opgestuurt waar achterin nog plaatsje was. Hulp om koffers onder in de bus te gooien ho maar zelf doen. Bij terugkomst werden we uit de bus gedropt en zonder iemand te zien konden we onze auto weer ophalen en vertrekken. Auto stond dus best op diefstalgevoelige plaats. Nee autohotel als dit blijft zullen we om moeten zien naar andere parkeergelegenheid. Jammer.

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Marja den Haan

15 oktober 2017

Teleurstelling, altijd tevreden geweest over autohotel maar met het nieuwe systeem heeft het voor ons geen meerwaarde meer.
We moeten nu weer sjouwen met de koffers over een parkeerterrein en we lopen nu weer het risico op schade aan de auto.
Bovendien werd mijn volwassen dochter door de schauffeur aangesproken alsof hij haar schoolmeester was omdat haar kindje lag te slapen in de buggy en zij haar kindje wilde laten slapen.
Voor ons geen autohotel meer jammer!!!

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
D.j.zeinstra

4 oktober 2017

Meer dan 6 jaar klant was altijd prijstechnisch als klantvriendelijk een aanrader,sinds nieuw adres op beide zaken het omgekeerde.
Heenreis verliep rommelig zoek maar een plekje,terugreis meer dan een uur in de kou laten staan de shuttel moet om de 20 min. rijden maar naar drie telefoontjes en Eem wisseling van buschauffeur bleek dat de andere bus niet van plan was voor 2 personen te rijden.Nieuwe chauffeur was had daar ook problemen mee. Conclusie zoek wat anders!

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
hamers

5 september 2017

Al tijd bij auto hotel geparkeerd, al vele jaren 2x per jaar.
Nu een prijsopgave bekeken en opeens is er 15 euro seizoenstoeslag bij. Wij gaan ergens anders parkeren. Jammer de vorige eigenaren waren beter en servicegerichter

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Godfried

28 juli 2017

Was in het verleden een goede parkeerservice, nu niet meer, met de nieuwe organisatie zijn ze arrogant en komen afspraken niet na. ( lang wachten op vervoer of ze laten je gewoon staan)
Alsof het een voorrecht is dat je bij Autohotel mag parkeren….
Na meer dan 5 jaar vaste klant te zijn geweest ga ik opzoek naar een andere parkeer plek

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
J.Breel

18 juli 2017

Voor de heenreis snelle transfer. De terugreis ophalen verliep rommeling. Er zou een bus pech hebben. Moeten m.i. klanten geen last van hebben. De wachttijd was, ofschoon niet exact getimed, helaas te lang. Personeel lijkt ook niet gelukkig met de overgang naar Met&co. Veel klagende mensen. Tot mijn verassing zie ik, dat als ik in september boek, er een zomertoeslag van € 15 bij komt. Moet me nog eens beraden of ik hier wel blijf komen.

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
A. de Jong

28 juni 2017

De oude service op de nieuwe locatie is ver te zoeken, lange wachttijden, onduidelijke instructies. Autohotel heet ook geen Autohotel meer maar Met en Co. Dit is ook nergens in de aanmelding genoemd. We werden ineens geconfronteerd met een ander bedrijf. Jammer.

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
J. de Jong

21 mei 2017

Andere locatie dan voorheen, slechte service, onbeschoft personeel en meer dan uur moeten wachten voor we weer opgehaald werden. Voorheen altijd dik tevreden maar dit was de laatste keer.

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Fam Jumelet

26 oktober 2015

We waren altijd zeer tevreden maar nu was de opstap plaats veranderd dit was niet echt duidelijk uitgelegd en hadden we daardoor 1,5 uur vertraging . Andere klanten hadden een kaartje met uitleg gehad. Vond ook de service vroeger beter je kan merken dat ze nu toch wel klanten genoeg hebben en je als klant niet meer zo nodig hebben(jammer). Zou uitleg over de opstap plaats al met de reservering doorsturen want we waren niet de enige die het niet helemaal begrepen hadden want de chauffeur bleef gebeld worden door mensen die het niet konden vinden.

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Chantal de Veer

12 februari 2014

Ik heb voor het Autohotel gekozen, omdat deze door mijn reisbureau werd aangeraden. Ik heb geen spijt van mijn keuze, maar had vooraf misschien beter research moeten doen. Dan had ik voordeliger kunnen parkeren.

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:

Post jouw review

Deze ingevoerde waarde is ongeldig
Deze ingevoerde waarde is ongeldig
Prijs:
Deze ingevoerde waarde is ongeldig
Service:
Deze ingevoerde waarde is ongeldig
Eindbeoordeling:
Deze ingevoerde waarde is ongeldig
Deze ingevoerde waarde is ongeldig

Informatie over Autohotel Rijsenhout

Autohotel Rijsenhout is een parking die zich richt op het aanbieding van parkeerruimte bij luchthaven Schiphol. Meer informatie is te vinden bovenaan deze pagina.