Automotel

Afstand 8,1 km

Over Automotel

Special Deal: Ontvang nu 10% korting op uw boeking. Vul tijdens het online reserveren de kortingscode AFINTRO2015AM in onder ‘Bevestig’.

AutoMotel biedt al meer dan 10 jaar lang parkeren in de buurt van Schiphol Airport. Deze partner voor lang parkeren heeft een eigen shuttle bus waarmee je naar de vertrekhal wordt gebracht. Je auto staat geparkeerd op een beveiligd terrein en AutoMotel zorgt voor een inspectierapport en de kilometerstand wordt opgenomen. Je ziet waar de auto geparkeerd staat en je kunt tegen een meerprijs de autosleutel meenemen op reis.

Voordelen

  • 24/7 bewaakt
  • APK keuring kan worden gedaan
  • Overdekt parkeren is mogelijk

Nadelen

  • Sleutel meenemen tegen meerprijs
  • Valet parking is niet mogelijk

Prijzen

Laatste update: 12-12-2017

incl. btw en reserveringskosten

Automotel details

Overdekt Parkeren Ja
Valet Parking Nee
Zelf parkeren en sleutel meenemen Nee
Parkeren + Overnachten Nee
Betalen met pinpas Ja
Contant betalen Nee
Met iDeal online betalen Ja
Met creditcard betalen Ja
Afstand tot Schiphol 8,1 km

Automotel reviews

Deel jouw ervaring over Automotel

Reviews van anderen

Gemiddelde: 2/5

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:

Reviews

Marian

2 oktober 2017

Slechte chauffeurs , hebben totaal geen manieren en omgangsvormen. Zou ze maar eens lessen geven omgaan met klanten .
29 op. 30 sept gaat de chaufeur tegen een klant die buiten met haar koffer staat te wachten tekeer. Echt niet normaal. Hierdoor ga ik nooit meer met dit bedrijf

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Yan

1 oktober 2017

Wij hebben altijd bij automotel geparkeerd naar tevredenheid. Nu is het systeem veranderd. Bij aankomst met grote bus naar ander parkeerplaats waar de chauffeur gezellig zeker 15 min bleef kletsen met collega s. In de bus zat zij te bellen met iemand en wat er allemaal gezegd werd , kan echt niet.was door de hele bus te verstaan.
Terug in de nacht van 29-30 sept , moet je lopen naar de desk van met en co , in Schiphol , niemand te vinden , waarom staat dit op het kaartje dat je je daar moet melden en er niemand is .
weer helemaal terug want uiteindelijk blijk je bij C13 buiten gewoon moeten gaan wachten 20 min. Dan komt er een chauffeur met een instap sta bus , die geen sociale omgangs normen heeft, loopt een gehandicapt jongen bijna onderste boven. Zegt tegen mijn dochter op een afblaffende manier dat de baby ( die sliep) natuurlijk wel uit de buggy moet.
Bij aankomst op de middenweg staat er een auto verkeerd , blijft hij toeteren en gaat tegen die vrouw te keer niet normaal !!!!
Ze moest naar de opticien etc , totaal niet passend als je klanten vervoerd .
Hopelijk worden de chauffeurs hierop aangesproken want dit is voor ons de druppel om nooit meer bij jullie te parkeren . Wat een achterbakse mensen.
Betaal dan wel wat meer

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
M. Lammers

13 september 2017

Aug – sept 2017 (echt)paar
Na verschillende jaren, tot tevredenheid, gebruik gemaakt te hebben van Automotel is dit jaar de parkeer(bedrijfs)procedure gewijzigd, en niet ten goede.
De reservering (let wel; het gaat bij mij om lang parkeren) heb ik gemaakt via de site ‘Parkvia’. Op deze site staat nog de (oude) parkeerprocedure. Maar ook op de site van Automotel staat hun oude procedure nog!)
D.w.z. ophalen en wegbrengen met een bestelbusje. (nu gaat dat met een reguliere bus) Sleutel afgeven (je auto wordt door medewerkers geparkeerd. (nu; zelf een parkeerplek zoeken op het terrein en de sleutel meenemen) Bij terugkomst een 06-nummer bellen voor de ophaal –bestelbus. (nu: de bus rijdt volgens een dienstregeling)
Voor lang parkeren zijn er volgens mij nu twee (voor mij nieuwe) locaties; nl. op de Middenweg en op de Ecuadorlaan.
De heenreis: aankomst 02.00 uur. Eindelijk staat er een duidelijk bord langs de weg (via navigatie is het nummer 7 niet te vinden)
Ik rijd mijn auto tot bij het kantoor en wil uitstappen; een oudere man komt naar me toe en zegt letterlijk: “Hier mag u niet parkeren; zet hem maar ergens anders neer”. Ik zou een klant op een andere manier begroeten!
Omdat ik geen idee heb waar je dan wel of niet mag parkeren zet ik hem een meter of vijf verder op. Dat schijnt oke te zijn. De man komt naar me toe en vraagt: “Hebt u ‘papieren’ bij u?”.
Ik geef hem de ‘papieren’ en de man loopt zonder iets te zeggen naar het kantoor. Ik denk: ik loop hem maar achterna….In het kantoor leg ik mijn autosleutel op de toonbank. De man: “U moet uw auto zelf parkeren en de autosleutel moet u meenemen.” Ik vraag: Is dat nieuw? De man geeft geen antwoord maar geeft mij info in de vorm van een creditcardformaat kaartje. Men heeft het gepresteerd om op dit formaat een plattegrond van Schiphol te drukken. “Daar staat alles op”, zegt hij. Omdat ik geen zin heb in een discussie op dit uur, ga ik naar buiten, haal onze koffers uit de auto en probeer een lege parkeerplek te zoeken wat nog niet meeviel vanwege de drukte. (enige hulp was welkom geweest!!)
Vervolgens zet ik (ook zonder enige hulp………check ook de site wat dit betreft!!!) in de gereedstaande bus.
In de bus zaten al enige toeristen. We wachten 10 min. (!!) en gaan rijden. We rijden nu naar de Ecuadorlaan. Daar stappen enkele personen uit. Vervolgens door naar Schiphol. Bij een bepaalde ‘stop’ op Schiphol geeft de chauffeur aan hij ons op dezelfde plek ook weer komt ophalen. “U moet deze plek dus goed onthouden!” Of je als vakantieganger (op dit tijdstip) je hier mee bezig gaat houden! Al met al duurde deze rit 27 min.! (check hun site ook wat dit betreft….!! ) Voor mij duurde dit hele ‘aankomst-gedoe” (incl. zelf parkeerplek zoeken) veel te veel te lang.
De procedure bij terugkomst.
Bagage opgehaald. Het is nu ongeveer 02.00 uur. Op de eerder genoemde creditcard-formaat info staat iets van: ga naar aankomsthal 4. Ik denk: dit is een totaal andere plek dan die de chauffeur ons op de heen-rit heeft aangegeven. Dus toch maar even de creditcard info tevoorschijn gehaald. Hier staat op: ga naar aankomst hal 4 naar de “Met en Co” (wat is dat nu weer??) desk. Ik was al aan het zoeken naar iets wat op “Automotel” lijkt. Maar omdat ik beide namen nergens terugzie vraag ik aan uiterst vriendelijk personeel van een meetingpoint desk waar ik ergens “Met en Co” kan vinden. Men verwijst mij naar een hoekje naast een koffiebar waar een beeldscherm staat. Hier lees ik: “Op dit moment is er geen shuttlebus dienst-regeling van toepassing”. Ik denk: dit is een grap zeker. Maar niets is minder waar; het wordt nog erger; want ik zie een ‘ingelijst’ A-4tje met de volgende tekst:
Parking Aalsmeer Ecuadorlaan en Middenweg
Bij Albert Heijn gaat u linksaf, dan is de uitgang aan uw rechterhand deur B!
Daar gaat u uit en steekt u 2 keer over. Dan ziet u onder de loopbrug van het Sheraton Hotel bushalte C13 . Daar komt de pendelbus Met en Co.
Het is nu ongeveer 02.30 uur en willen zo snel mogelijk naar huis; maar daarvoor zullen we toch eerst deze puzzel moeten oplossen. (hoe is dit mogelijk!!)
Inmiddels voegen er twee gezinnen met twee kinderwagens bij ons. De ene verbazing is nog groter dan de andere bij deze gezinnen, maar er zit niets anders op dan op zoek te gaan naar de aangegeven plek.
Bij deur B aangekomen is die gesloten. Verder dan maar naar de volgende deur C. Ook gesloten. Deur D dan? Die is open. Vanaf die plek lopen we terug naar de aangegeven deur B. We lopen inmiddels in de stromende regen. De twee moeders van de gezinnen moeten nu de kinderwagens afdekken.
Bij deur B naar het Sheraton gelopen en inderdaad onder de onderdoorgang zien we een bord met C13. Maar geen bus. We wachten 10 min. Geen bus. Ik haal mijn info-creditcardformaat tevoorschijn; er staat geen tel.nr. op. (wat ‘vroeger’ wel zo was). Een man in ons gezelschap had schijnbaar (GELUKKIG!) een alarmnummer van “Automotel”. Hij bellen; maar dit Alarmnummer was een voicemail. Omdat de moeders gaan klagen over de regen en de kou met hun kleine kinderen is de volgende optie: een taxi. Toch ga ik nog eens zoeken in mijn ‘papieren’. En warempel, in vind op de ‘papieren’ van Parkvia een vast tel.nummer.
Dit nummer hebben we herhaaldelijk gebeld; totdat er inderdaad iemand van ‘Automotel’ zo vriendelijk was de telefoon op te nemen en ons te kennen gaf dat er bus in aantocht was.
De bus is rechtstreeks naar de Middenweg gereden omdat er geen personen naar de Ecuadorlaan hoefden afgezet te worden. Anders zou die omweg ook nog gemaakt worden.
Al met al; om 03.25 uur kwamen we aan op de Middenweg en konden we naar huis. Eindelijk.

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Ten broek

28 augustus 2017

Slechte ervaring, waren even vergeten het adres op onze reservering te veranderen kwamen midden in de nacht dus op een adres waar niks was, na een uur zoeken gelukkig een andere organisatie kunnen vinden die ons heeft weggebracht, meer prijs 90 euro, waar we 19 euro van terugkrijgen, netjes hoor ? hoop stress gehad dus nooit weer

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
l potter

13 augustus 2017

Wij hadden via auto motel geboekt en kregen het adres van middenweg in Aalsmeer. Komen we daar aan, geen auto motel te bekennen, laat staan de mooie busjes waarmee op internet reclame word gemaakt. In plaats daarvan een grote bus, genaamd met & co, maar goed de heenreis ging goed, om het kwartier een bus dus we waren ruim op tijd op schiphol, daar dus geen klachten over.
Maar de terugreis verliep dit anders, we hebben ons gemeld bij de balie van met & co op de luchthaven en moesten naar bushalte c13 en daar zou de bus ons weer op komen halen. We hebben daar 5 kwartier buiten staan wachten, naar de balie terug geweest, bus was onderweg zeiden zeiden ze, geen idee waarheen, aangezien het maar 10 minuutjes rijden was naar de parkeerplaats.
ook nog naar een telefoonnummer van hun gebeld, geen gehoor.
voor ons dus geen auto motel/met & co meer!

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Sve

6 juli 2017

Jammer, al meerdere keren hier geparkeerd. Het systeem is veranderd. Met een grote bus naar Schiphol, wat tot extra wachttijd lijdt. Bij het ophalen was er miscommunicatie met de desk vanaf Schiphol naar de Middenweg toe. De bus was er al snel. Na 45 min wachten tot de bus vol was konden we terug naar de Middenweg toe. Jammer genoeg nog even snel langs het andere parkeerterrein.
Na 1.15min vanaf de desk waren we bij de auto.
Chauffeur was niet vriendelijk en verstrekte weinig informatie. Voor een volgende korte reis is parkeren op Schiphol de keuze

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
G.Bootsma

2 mei 2017

Dit is echt een afrader. Ik had gereserveerd en betaald. krijg ik een dag voor vertrek een annulering, vanwege overboeking. Ze hebben hun systemen niet op orde dus. Ik dacht voor 30 euro te kunnen parkeren. Nu heb ik 55 euro moeten betalen bij Schiphol zelf. Onbetrouwbaar deze aanbieder. Nooit doen dus.

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Hovig

24 februari 2017

Via Automotel zijn wij gestuurd naar de Middenweg 7 in Aalsmeer. 20 minuten voor aankomst gebeld. Er was geen busje; wij hebben 45 minuten moeten wachten voordat een chauffeur kwam aanrijden. Zonder wat te vragen stopte hij bij vertrekhal 3, zodat wij nog 15 minuten nodig hadden om vertrekhal 1 te bereiken. Terug hebben wij op tijd gebeld en moesten toch weer 20 minuten in de kou wachten totdat wij werden opgehaald. De volgende keer maar niet meer naar Automotel.

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Mar

3 oktober 2016

Nooit meer!! Auto met dikke kras terug! Vergoeden doen ze NIET! Dus een dure grap.Slechte service,niet nagekomen afspraken.ongeinteresserde medewerkers. Voor ons geen Automotel meer! Heel erg slecht!! Zelfs diefstal wordt niet vergoed!! Dus denk goed na,alle schade is voor eigen risico!!!!

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
w. Ridder

27 augustus 2016

De heenreis met het busje naar schiphol verliep prima. De ophaal dienst was erg slecht. Erg lang wachten op het busje, de chauffeur bleef achter zijn stuur zitten, hielp niet met inladen van de koffers, en reed veelste hard erg roekeloes van links naar rechts over de weg. zat met 1 hand aan het stuur, en de andere hand in zijn mond op zijn nagels te kauwen. Bij aankomst, van de parkeerplek, weer zelf de koffers pakken, en hij zei: aan de overkant staat jullie auto, tot ziens. Nou dus nooit weer, bij dit bedrijf onze auto parkeren.

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
colette kikkert

29 mei 2016

Alles prima geregeld,erg jammer dat we bij het ophalen van de auto en het checken van de auto of er geen schade was(wat me normaal lijkt)afgeblaft werden door een medewerker of eigenaar,het sloeg helemaal nergens op,we waren alleen aan het kijken,en werden uitgemaakt voor van alles en nog wat! er zat inderdaad een kras op de auto waarvan we niet zeker wisten of hij er al zat of niet,en hebben daar niet eens iets over gezegt,want het is een oude auto en maakt ons niet veel uit,toen die man opeens uit het niets begon aan te vallen!Achteraf denk ik dat die kras toch door hun is aangericht,iets anders kan ik niet bedenken om zijn reactie te begrijpen,hij stond daar ons op te wachten,zag ons kijken naar de kras en viel aan voordat wij uberhaupt wat gezegt hadden! Super onbeschoft figuur,het leek allemaal prima,maar dit nooit weer,wat een onprofessioneel gedoe!

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Hanne

3 januari 2016

Stipt, vriendelijk, scherpe prijs

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Tim Kiefte

31 oktober 2015

Betrouwbare mensen, binnen 10 minuten op schiphol, super prijs

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Johan B

9 juli 2015

Ik heb hier mijn auto afgeleverd, een degelijke partij.

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:

Post jouw review

Deze ingevoerde waarde is ongeldig
Deze ingevoerde waarde is ongeldig
Prijs:
Deze ingevoerde waarde is ongeldig
Service:
Deze ingevoerde waarde is ongeldig
Eindbeoordeling:
Deze ingevoerde waarde is ongeldig
Deze ingevoerde waarde is ongeldig

Informatie over Automotel

Automotel is een parking die zich richt op het aanbieding van parkeerruimte bij luchthaven Schiphol. Meer informatie is te vinden bovenaan deze pagina.