Budget Shuttle

Afstand 11,6 km

Over Budget Shuttle

Let op! Ontvang 5% korting met code Zomer2017X5 > Reserveer nu jouw parkeerplaats bij Budget Shuttle!

Bij budgetshuttle.nl kan je vlakbij Schiphol parkeren. Je maakt de reservering online en print de voucher uit. De prijzen staan duidelijk op de website en gaan per dag. De tarieven zijn voor vakantiegangers en zakelijke reizigers hetzelfde. Op de voucher staan alle instructies en telefoonnummers ook op. Op de dag van vertrek rijd je naar de parkeerplaats en parkeer je de auto. Je kunt hier ook terecht met elektrische auto’s aangezien daar ook oplaadpunten voor zijn.

Voordelen

  • Je neemt je eigen sleutel mee
  • Elektrische oplaadpunten voor hybride en elektrische auto's
  • Veel betaalmogelijkheden

Nadelen

  • Ligt iets verder van Schiphol dan andere parkings

Prijzen

Laatste update: 24-05-2017

incl. btw en reserveringskosten

Budget Shuttle details

Overdekt Parkeren Ja
Valet Parking Nee
Zelf parkeren en sleutel meenemen Ja
Parkeren + Overnachten Nee
Betalen met pinpas Ja
Contant betalen Nee
Met iDeal online betalen Ja
Met creditcard betalen Ja
Afstand tot Schiphol 11,6 km

Budget Shuttle reviews

Deel jouw ervaring over Budget Shuttle

Reviews van anderen

Gemiddelde: 2/5

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:

Reviews

stijn en gerrit

3 mei 2017

Hoewel er negatieve recensies waren hebben we de "gok" maar gewaagd, maar het helemaal geen gok. Bij vertrek was de bus er met twee minuten en bij aankomst hebben wij tien minuten gewacht. Beide keren hele vriendelijke en behulpzame chauffeurs. Eigenlijk helemaal niets op aan te merken

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Rijn

29 april 2017

Samengevat: een echte afrader. Slecht parkeerterrein, slechte administratie, anderhalf uur wachten (in de nacht) bij vertrek.

Het langparkeren voor schiphol is een jungle geworden waar kennelijk vele cowboys op af zijn gekomen. Als je een paar vierkante meter grond over hebt is het goed verdienen. Na wat zoeken op internet gekozen voor Budget Shuttle. Goedkoop in verhouding tot anderen. Helaas geen tijd gehad reviews op te zoeken In elk geval doe ik dit nooit weer. Nooit weer. We kwamen in het donker aan. Lastig te vinden. Onverlichte onverharde (beetje platgestapt puin) modderige parkeerplaats. Geen parkeervakken. "Zet u 'm daar maar ergens neer." Aardige medewerkers en chauffers overigens, dat wel. Goed, koffers in de bus. Maar nog niet weg, want we moesten 10 minuten wachten op anderen. Dan toch op weg, 'op enkele minuten van Schiphol'. Dat zijn er in werkelijkheid twintig. We hadden de nodige speling ingecalculeerd, dus het vliegtuig wel gehaald.
De terugweg was dramatisch. Je moet je vluchtnummer opgeven, dus ik denk: er wordt in de gaten gehouden wanneer je landt. Landing was om 00:25. Conform de aanwijzingen gebeld om 00:30. Er werd opgenomen en ons werd verzocht weer te bellen als we de bagage hadden. Dat was om om 00:55. Het zou ongeveer 20 min duren voordat we opgehaald zouden worden bij vertrekhal 3, draaideur C. Goed. Ik zou gebeld worden als de chauffeur er bijna was. Dat gebeurde niet. Om 01:45 maar weer eens gebeld. 'Ja, het is druk, het duurt nog ongeveer een kwartier.'
Maar niemand belde. Het bleek dat mijn nummer (niet afgeschermd) 'verdwenen' was in de telefoon van de chauffeur. En we stonden niet op de geprinte lijst van de chauffeur. Foutje… Nadat we zelf een tijd hadden staan zoeken en kleumen buiten konden we uiteindelijk toch mee met een busje. Wederom een aardige chauffeur, wel met een lijst smoesjes. Uiteindelijk waren we pas om 02:30 op de duistere parkeerplaats van Kooijmans. Ruim twee uur ná de landing. Slecht.

(Tot overmaat van ramp bleek de A1 ook nog eens afgesloten waardoor we 60 km moesten omrijden. Maar dat lag niet aan Budget Shuttle.)

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Bento

6 december 2016

Dit bedrijf parkeert auto's op onbeveiligde openbare parkeerplaatsen rondom Schiphol. Ze parkeren soms wel 15 auto's voor ons kantoorpand en komen dan elke 1,5 uur terug om de parkeerschijf door te schuiven.

Wegblijven dus.

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
S. Huisman

12 oktober 2016

De afgelopen 2 weken 2 maal gebruik gemaakt van Budgetshuttle. Parkeerterrein (bij garage Kooimans) was prima in orde. Busje was in prima conditie en de (2 verschillende) chauffeurs waren uiterst vriendelijk en reden ons uitstekend door het verkeer. We maken er volgende keer zeker weer gebruik van.

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Gerrie Brands

7 oktober 2016

Op de heenweg (zaterdag 24-09-2016) heb ik de route gevolgd die op de app. staat, ik was daar om 6:50 uur, ruim op tijd, maar deze parkeerplaats aan de Loetenweg in Amstelveen is NIET meer in gebruik van Budgetshuttle, daar een geruime tijd in de ronde gereden en toen met de bestuurder gebeld van Budgetshuttle, de man was wel vriendelijk alleen de verbinding was erg slecht doordat hij handsfree zat te bellen, Uiteindelijk toch op de goede parkeerplaats aangekomen en daar nog bijna een uur op het busje gewacht, ik kwam ruim een uur te laat op Schiphol en geluk bij een ongeluk, mijn vliegtuig had gelukkig een uur vertraging, anders had ik mijn vliegtuig gemist. Op de terugweg (woensdag 5-10-2016) 2 a 3 minuten gewacht, maar het was weer zoeken naar het juiste afspreekpunt, vertrekhal 3, boven. Het logo op de bus moet duidelijker zijn en het zou fijn zijn als er 2 bussen in dienst waren. Al met al, ik denk dat ik die niet meer doe, ik ging gestrest op vakantie en dat is dus niet de bedoeling.

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Lida Schmidt

3 oktober 2016

Ondanks een half uur vantevoren bellen, toch meer dan een uur moeten wachten op het busje dat ons naar de vertrekhal zou brengen. Onvriendelijk personeel. De Kwakel is eigenlijk ook te ver weg. Ga in het vervolg met een andere shuttle.

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Versteegh

23 september 2016

Ver van Schiphol af, 20minuten rijden. Heenweg 20 minuten moeten wachten. Op terugweg 50 minuten plus nog 20 minuten rijden. Dat is echt te lang. En dan was het eind september en niet druk op de weg. Dit doen we niet meer. Beter 10 euro meer betalen.

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Joost

20 september 2016

De eindrating is gebaseerd op de terugreis.

De heenreis is top geregeld. Even 15 minuten wachten, geen enkel probleem want het lijkt mij logisch dat ze geen 10 busjes kunnen laten rijden. Ook niet als je belt van te voren. Aardige chauffeur (hij werkte in de nacht van 4 op 5 september) die speciaal voor ons ook nog is omgereden naar de zaak om het kinderzitje voor onze baby te halen (hier hadden we van te voren ook al even over gebeld maar het was niet goed doorgekomen)

De terugreis was een heel ander verhaal: ondanks dat de wachttijden en reis zelf perfect verliep, weigerde de chauffeur (hij werkte in de middag op 19 september) om het babyzitje voor ons te regelen omdat hij dan naar de zaak moest rijden. Het eerste gesprek waarin wij dat vroegen was nadat we geland zijn, ruim uur voordat we opgehaald werden. Hierin kan hij in theorie dus drie keer heen en weer rijden. Ik voelde mij ontzettend voor het blok gezet omdat ik geen andere keus had dan in te stappen op dat moment. Hij gaf op dat moment geen antwoord en ook geen enkele excuses op onze stellingname dat dit zeer onveilig is voor ons kind. Ik heb dus met onze baby op schoot gezeten. Ik vind dit echt veel te ver gaan wat betreft verantwoord rijden. Ze beseffen blijkbaar niet wat er gebeurd als je met 120 op de snelweg een ongeluk maakt terwijl er een baby los in de auto zit. Achteraf had ik natuurlijk ook de keus gehad om stennis te maken en niet in te stappen maar ik was daar na een vermoeiende reis niet toe in staat. Ik vind dat het bedrijf dit gewoon goed zou moeten regelen als je dat vraagt.

Top heenreis, zeer onverantwoorde terugreis

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Linda

17 september 2016

super fijn geholpen door Sander en heeft me in de nacht naar de donkere parkeerplaats gereden top service!!

Ga hier zeker meer gebruik van maken!

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
eduard

31 augustus 2016

het parkeer terrein was een een grasveld met veel plassen en modder: de heen reis was redelijk omdat er een busje met passagiers net aan kwam; de terug reis beschamend en kwalitatief zwaar onder de maat: lang wachten (ondanks tijdig bellen) en vervolgens een te groet groep waarbij de brutaalste en voorkruipers het winnen….. totaal geen begeleiding daarbij! Volgende keer weer parkeren op langparkeren Schiphol; had ik maar onderstaande recensies vooraf bekeken!!!!

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Danny

29 augustus 2016

Voordeel: Ze zijn goedkoop, maar dat is ook echt de enige voordeel.
Nadeel: waardeloze terrein. vol met gaten, geen verlichting, geen bewaking. Wegbrengen duurt lang, Opgehaald worden duurt nog langer. Ruim een uur zitten wachten voordat ik opgehaald werd. Uiteindelijk werden we opgehaald door een collega van hun. Anders was het nog langer geweest. Eens en nooit weer.

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Jan van Es

25 augustus 2016

Drama drama drama en nog eens drama.
AlLe bovenstaande reacties zijn waar .
Nooit meer.
Heb een brief onderweg naar Tros Radar.

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Frank

24 augustus 2016

Parkeren is echt super goedkoop. Daarmee houdt het dan ook op:
Terrein is een bende. Een grote kale zand/kiezel vlakte vol kuilen. Absoluut geen bewaking. Niet echt een fijn gevoel om je auto daar voor een paar weken achter te moeten laten. Bij het ophalen zeker 45 minuten moeten wachten voor we met een busje naar het parkeerterrein werden gebracht.
Op de heenweg met 10 man in een busje voor 8 personen gepropt.
Kortom: kijk je alleen naar het geld? Doen. Wij parkeren echter de volgende keer gewoon op lang parkeren op Schiphol.

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
ray

24 augustus 2016

Prijs is het enige wat positief is. Terrein is slecht toegankelijk en onderhouden. Geen permanente bewaking,toezicht. Netjes aan al hun voorwaarden dus. Een half uur vtv bellen bij aankomst. Geen busje, heel lang moeten wachten!. Bij terugkomst zat het busje vol, kan gebeuren, er was een 2e busje onderweg zei de chauffeur. Busje niet gezien. Uiteindelijk met een ander shuttle busje kunnen meerijden naar het parkeerterrein. Kortom, van mij een cijfer 1 voor de moeite. Parkeer nooit! uw auto op de loetenweg nr 7 want de site ziet er gelikt uit maar de werkelijkheid is bedroevend anders. Volgende keer maar iets meer betalen voor een goede parkeerplek en service maar dit nooit meer.

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Siccama

23 augustus 2016

Bij vertrek alles prima geregeld. We hadden binnen korte tijd de auto geparkeerd en waren onderweg naar schiphol.
Bij terugkomst om 1 uur 's nachts was het een drama. We hadden keurig gebeld zoals afgesproken. Toch moesten we ruim een uur wachten voordat we werden opgepikt, dit met twee vermoeide kinderen die wilden slapen. Toen we uiteindelijk wel onderweg waren naar de parking hoorden we dat deze chaufeur al een tijd niet bij deze parking was geweest en hij wist niet waar de ingang van de parking was. Ik vraag me dan af waarom hebben we een uur staan wachten als hij dus blijkbaar niet onderweg was? Mijn man heeft uiteindelijk na heel wat rondjes gereden te hebben op zoek naar een uitgang, zelf een uitgang gemaakt. Daardoor konden we weg. Dit was eens en nooit weer. Goedkoop, duurkoop helaas!
Alles wat al eerder geschreven werd over niet handsfree bellen en onveilig rijgedrag kunnen ook wij beamen!

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
geelhoed

20 augustus 2016

Ter nauwernood een smal plekje op het onverharde terrein kunnen vinden. Alhoewel we een half uur voor aankomst netjes gebeld hadden, zoals afgesproken, toch 45 minuten op de parkeerplaats in de regen staan wachten op de shuttle. Toen die aan kwam scheuren reed hij ons bijna aan, op de weg reed de chauffeur niet beter, we zijn aangekomen maar de handgrepen zaten vol zweet en een beetje vervormd van het harde knijpen. Tijdens het rijden wordt de telefoon ter hand genomen. En aan de klanten wordt dan beloofd dat ze over een kwartier weer terug zijn, reken daar maar gerust 45 minuten voor. Op de terugweg een vrouw als chauffeur dus we verwachtten wat rustiger rijgedrag. Helaas, we misten een bus op een haartje en rood betekende voor haar niet stoppen. Wel knap dat je met je rechterhand kunt schakelen als je met je linker druk in de weer bent met de telefoon, of andersom: richtingaangeven met je rechterhand omdat je het oortje vast moet houden want anders hoor je je vriendin niet. De koffers vlogen door de bagageruimte. Kortom eens maar nooit meer.

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Alfred colijn

12 augustus 2016

De heenreis was goed georganiseerd we konden de auto direct parkeren en we werden binnen 5 minuten naar het vliegveld gebracht.
De terugreis was echter een drama, we hebben een uur op de shuttle bus gewacht, en eenmaal de shuttle aangekomen stonden er zoveel mensen te wachtten, dat het letterlijk vechtten voor een plek was, waar je natuurlijk absoluut niet op zit te wachten als je al zo'n 30 uur niet heb geslapen en het 3 uur s'nachts is. Daarbij mocht uiteindelijk alleen ik mee om de auto te halen. En moest de rest wachten in de kou en regen totdat ik terug was. Kortgezegd geen aanrader.

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
marcel holl

12 augustus 2016

op internet adverteert budget shuttle met 'bewaakt parkeerterrein waar 24/7 personeel aanwezig is'. Dat blijkt niet de waarheid te zijn. Het is een onbewaakt terrein. Verder: onverhard terrein (heel vervelend bij slecht weer) , bommetje vol geparkeerd. Lange wachttijden tot busje komt, en slechte communicatie met de chauffeur (is, rijdend in busje, nauwelijks te verstaan). Wij zullen hier nooit meer gebruik van maken.

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Groot

9 augustus 2016

Eens maar nooit weer. Ik raad het ook iedereen af. Het verhaal van Fam.Peters (28/7) ondersteun ik volledig. Terrein ligt achteraf, in het donker, een hek ervoor wat afgesloten kan worden maar nooit zal zijn, niemand aanwezig, ook bij onze terugkomst, zaterdag nacht (6/8) hoog seizoen, reed er 1 busje, respect voor de chauffeur, begonnen om 22.00 uur tot 08.00 uur s'ochtends, helemaal alleen, geen enkele ondersteuning, telefoon beantwoorden van mensen die naar Schiphol moesten en van Schiphol weer naar de parkeerplaats, bij ophalen en wegbrengen stonden wel 20 man, 1 groot drama, discussies wie dan wel als eerste mee mochten, nee dit bedrijf is totaal ongeloofwaardig. Let op zij verzorgen ook auto voor U wegzetten, toen wij naar Schiphol moesten, konden we het ook slecht vinden, gevolg busje al weg, sta je helemaal alleen op een parkeerplaats ergens in the middle of nowhere, het werd opgelost maar let op, de chauffeur had een auto van een klant mee die zette hij even weg om vervolgens een andere auto van een client te pakken waar wij dat mee werden weggebracht. De oplossing was er, daar waren we blij mee maar dit kan natuurlijk absoluut niet. Prijs is uiteraard prima maar doe dit absoluut niet, betaal E 50,- meer en daarmee voorkom je ongelooflijk veel ergenis en voor zenuwen cq stress.

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Cees

8 augustus 2016

Zeer slechte ervaring met dit bedrijf! Komen de afspraken niet na, sta lang te wachten met het risico dat je je vlucht mist. Drama hier. Zeer slecht hobbelig gras terrein, onoverdekt en overvol met kriskras geparkeerde auto's, wat geeft dit een rotgevoel bij je vertrek! Heen 45 minuten moeten wachten, shuttlebusje was ooit wit, nu vies en onbestickerd, terug 60 minuten moeten wachten op shuttlebusje. Zeker nog 20 minuten rijden van parkeerplaats naar schiphol.
Chauffeur niet terwille om even bij de goede vertrekhal te stoppen, erg onprofessioneel en klantonvriendelijk. Mijn auto was erg vuil bij ophalen en heb schade aan mijn bumper. Enorm balen. Een duidelijke afrader!!

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Pascal

8 augustus 2016

Wat een slechte service:
Bij aankomst op een overvol en onbewaakt parkeerterrein (wat niet meer is dan een veld met wat halfverharde wegen zonder enige mogelijkheid om even te schuilen voor regen en wind.) stond ons een zeer vermoeid ogende maar vriendelijke chauffeur ons te woord. Het was erg druk er was maar 1 bus aan het rijden. Het duurde dus alsnog ruim een half uur voor de opgehaald werden (ondanks het van tevoren bellen) vanaf de parkeerplaats.
De terugreis spande helemaal de kroon, een bus voor 8 passagiers waar er 9 volwassenen ingepropt worden. En als je daar een opmerking over maakt krijg je een sneer van de chauffeur, waar bemoeit U zich mee, dat doen we altijd zo.
De deskundigheid van de chauffeur met betrekking tot het beladen van de koffers is ook niet om over naar huis te schrijven. Door de grote hoeveelheid passagiers en dito bagage werd deze tot het plafond opgestapeld BOVEN de bank uit. Losliggende koffers van 10 -15 kg. bij een noodstop kunnen deze als een raket naar voren komen en landen deze bij de passagiers in de nek. Met welke gevolgen: ik wil er niet aan denken.

Zoek een ander als je eigen veiligheid wat waard is.

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Levy

4 augustus 2016

Belachelijk lang gewacht.
60 minuten.
Geen passende oplossing gekregen voor deze lange wachttijd

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Peters

28 juli 2016

Het is 1 groot drama deze shuttle service. Aangekomen op schiphol en netjes gebeld, staan we te wachten komt het busje staan er 13 mensen te wachten terwijl er maar 8 in kunnen. We hadden onze dochter van 9 jaar bij ons die al vanaf de dag ervoor s'morgens om 8 uur wakker was en we waren bij het busje om 3 uur in de nacht. Het boeit ze niks en ze laten je gewoon staan. Hoe kan je een bedrijf runnen met 1 busje?? Het parkeerterrein is niet afgesloten en er is niemand dus iedereen kan van alles doen daar……..je betaald dus alleen voor het op en neer brengen en meer niet. Dit was voor ons 1 keer en NOOIT meer. Wij adviseren iedereen dan ook om iets meer te betalen maar dan krijg je ook meer waar voor je geld want dit bedrijf wil alleen snel rijk worden lijkt het op.

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Liza

19 juli 2016

Wij hebben €45 voor 12 dagen betaald, dus zeer scherpe prijs. De parkeerplaats is inderdaad slecht te vinden, doordat er een nieuwe weg is aangelegd die onze navigatie helaas niet kende, maar de navigatie op de telefoon wel dus dat was geen probleem. De parkeerplaats is niet overdekt, zanderig/puin en omheind met bouwhekken. Wij vonden dit echter geen probleem. Half uur van tevoren bellen bij aankomst en bij terugkomst, en de shuttle stond keurig op ons te wachten. De chauffeurs zijn jonge jongens, die lange dagen maken maar zeer vriendelijk en grappig zijn.
Wij zouden hier zeker de auto nog een keer neerzetten!

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Edwin

8 juli 2016

Adres parkeerplaats is niet De loeten 7 maar aan zijstraat hiervan, de Keurmeestersweg. In het donker zoek je je een ongeluk omdat verlichting ontbreekt. Toen wij er kwamen had het flink gehoosd en stond het terrein vol met plassen. Je moet zelf maar een plekje zien te vinden. De communicatie met de chauffeur ging moeizaam. Het terrein is verhard met gebroken steen puin en zeker niet overdekt. Bij terugkomst hebben we diverse keren gebeld voordat er uiteindelijk opgenomen werd. Onze accu bleek leeg te zijn, maar medewerkers beschikken niet over startkabels om je te helpen. In het vervolg betaal ik maar iets meer.

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Yvonne

19 juni 2016

prijs is scherp maar dat is dan ook het enige. Het parkeerterrein is niet makkelijk te vinden, zit vol gaten en kuilen en is absoluut onoverdekt en niet beveiligd!! De heenvlucht kwam de chauffeur binnen een kwartier, op de terugweg hebben we, na 3 (!!) keer gebeld te hebben met de chaffeur, uiteindelijk een uur gewacht. Schijnbaar stonden we niet op de juiste plek bij de desbetreffende vertrekhal. De reactie van de desbetreffende chauffeur die ons heeft opgehaald was zeker niet om over naar huis te schrijven, kort gezegd was het onze eigen fout en reageerde hierbij erg defensief. Om over zijn rijstijl maar niet te spreken; 120 rijden waar 80 is toegestaan en niet handsfree bellen. Ik betaal de volgende keer wel meer zodat ik op Schiphol kan parkeren.

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Lindsey

17 juni 2016

Voldoet totaal niet aan verwachtingen! Parkeerterrein zeer slecht, niet bewaakt en niet overdekt. Heen weg gewacht en terug weg dik een uur gewacht. We hebben drie keer gebeld en kregen elke keer een stomme smoes. Buitenom de prijs krijgen ze van ons een 1. Volgende keer maar 5 euro meer uitgeven!

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
T.Emans

17 juni 2016

Je kunt voor een goed prijs je auto parkeren, t terrein is onverhard en bij regen modderig, t busje was er in ons geval binnen 5 minuten hebben een half uur voor aankomst met de chauffeur gebeld en we waren binnen 10 minuten op schiphol, bij t afhalen duurde t wat langer we kwamen om 2 uur in de nacht aan en hebben een half uur op t busje moeten wachten, was wat minder maar al met al goed gegaan, ik begreep dat ze vanaf juli in een overdekte locatie gaan zitten, lijkt me beter dit terrein is niet bewaakt en de poorten staan open geeft niet echt een lekker gevoel .

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Ria

29 mei 2016

Bij aankomst bleek het niet te gaan om een bewaakt terrein zoals op de site aangegeven staat maar om een slecht verlicht, overvol en overvol terrein wat maar voor een deel afgesloten was.
We hadden netjes een half uur voor aankomst gebeld zoals afgesproken maar hebben hier nog zeker uur moeten wachten voordat de chauffeur kwam.
We hebben zelf de koffers naar de auto moeten brengen en de chauffeur was erg gejaagd wat je ook goed kon merken aan zijn rijstijl.
Bij terugkomst hadden we geluk want toen kwam de chauffeur wel op tijd maar ik denk dat dit kwam omdat hij andere mensen af moest zetten bij Schiphol.
Ook deze chauffeur reed harder dan toegestaan en belde niet handsfree.
Alles bij elkaar geen aanrader en wij zullen er ook geen gebruik meer van maken.

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Arie

18 mei 2016

De auto staat op een donker, onbewaakt en niet afgesloten terrein. Je moet zelf maar een plekje zoeken tussen alle kris kras geparkeerde auto's.
Chauffeurs zijn aardig, maar scheuren als een gek en bellen niet handfree.
De mensen bij ons in de bus hebben bijna een uur moeten wachten op schiphol. wij hadden geluk dat we gelijk mee konden.

Ze zijn niet voor niets de goedkoopste!

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
henny

18 mei 2016

Parkeerterrein slecht aangegeven, geen bord bij de ingang. Zeer modderig terrein met grote kuilen. Niet overdekt en geen enkele verlichting, tjokvol en slecht geparkeerde auto's, waar je alleen met heel veel moeite langs kan. Je moet zelf maar een plek zoeken en vervolgens op het busje wachten, wat je ophaalt en en bij terugkomst afzet aan het hek. Lang wachten op busje, veel langer dan beloofd en je kunt nergens droog staan. DE chauffeur maakte op de heenweg én de terugweg een flinke omweg om collega's ergens af te zetten. Bij terugkomst in het donker is het helemaal een probleem: De auto's staan tot buiten het terrein in de berm geparkeerd. Geen enkele verlichting , dus in het donker over vies terrein met diepe kuilen en plassen op zoek naar auto. Terrein stond zo vol dat we bijna niet langs de auto's gemanoeuvreerd kwamen met onze auto. Onze auto was enorm vies geworden. Het is niet duur, maar daar is ook alles mee gezegd

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Funs Uiting

17 mei 2016

Om een bevestiging van afspraken moeten vragen!!
Verkeerde adresaanduiding van parkeerplaats op mailbevestiging van Parkcompare.
Schriftelijke bevestiging ophaaltijd was niet bekend bij chauffeur.
Auto heel smerig; zeer kuilerige, hobbelige modderachtige parkeerplaats.
Ben benieuwd als ik nog eens gebruik zou willen maken van budgetshuttle.

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Jacques

8 mei 2016

Duidelijk waarom dit goedkoop is: slecht en vol parkeerterrein (auto's staan ook buiten het hek), minimaal personeel dat onderweg zonder hands-free de klanten te woord staat en bovendien te hard rijdt. Bellen haalt ook niets uit, het busje rijdt wanneer het rijdt en je kan makkelijk 30 min staan te wachten. Mijn advies: ga naar een andere aanbieder die misschien iets duurder is met een goed parkeerterrein met betrouwbare service.

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Pascale

3 mei 2016

Wetende dat het hier om ''budget''parking ging hadden we gerust niet alle luxe verwacht. echter bij aankomst bleek al dat het parkeren niet overdekt was, wat wel staat aan gegeven op de site.?
Het terrein was haast onbegaanbaar door de vele kuilen die overigens vol stonden met water. tevens stond het zo vol geparkeerd dat we onze auto nergens kwijt konden. De Chauffeur was wel zo aardig om onze auto in een gaatje te proppen echter werd mijn angst waarheid bij terugkomst, want er zit nu een dikke pit in mijn deur gezien de auto's zo krap op elkaar stonden.

Voor de snelheid hoef je het ook niet te doen, uiteindelijk vertrokken we pas 30 minuten later richting schiphol gezien er steeds mensen aan kwamen rijden die ook nog mee moesten met de bus, echter ook zij konden geen parkeerplek vinden.

Volgende keer betalen we liever iets meer.

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Eikelboom

2 mei 2016

Erg veel onduidelijkheid. terrein erg slecht, geen verlichting en veel te vol,
van terrein naar schiphol bijna 3 kwartier gewacht op pendelbusje, retour meer dan 2 uur! blijkt later dat er een blauw busje stond zonder bestickering, chauffeur roept niet en belt niet. is weer weggereden. communicatie zeer slecht. te weinig chauffeurs voor het aanbod. budget is ook echt BUDGET, volgende keer niet meer.

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Saskia

2 mei 2016

Grote afrader. Door te laat komen van de chauffeur miste ik mijn vlucht. Hierdoor €300 extra kosten en te laat op mijn afspraak.
Bij thuiskomst de rekening gestuurd en aangegeven dat dit echt niet kan. Ze zouden nog contact met me opnemen. Niet dus. Ook niet na herhaald verzoek.
Zelfs de €26 heb ik moeten betalen. En nu geven ze aan dat ik zelf te laat was!!
Goedkoop is duurkoop in dit geval.

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Frits

2 mei 2016

Wat een slechte service. als 1e moet je maar kijken waar en hoe je de auto op het super volgepakte terrein moet parkeren.zoek het maar uit. Het terrein is totaal niet beveiligd en je auto staat aan de openbare weg. Het terrein zit vol met kuilen en gaten blubber etc. Als je uiteindelijk je auto hebt geparkeerd mag je staan wachten in de kou hopen dat de medewerker je komt ophalen. Sta je met meerdere personen vergeet het dan maar dan sta je nog langer. Bij het ophalen was het niet anders wachten wachten… en hopen dat je mee kan. Voor ons dit nooit weer wat een slechte organisatie..

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Jan en Els

29 april 2016

Parkeerterrein slecht aangegeven, geen bord bij de ingang. Zeer modderig terrein met grote kuilen. Erg lang wachten op busje, veel langer dan beloofd en je kunt nergens droog staan. Om 02.00 uur 's nachts buiten terrein afgezet. Het busje kon het terrein niet meer op omdat het niet langs de geparkeerde auto's kon rijden, de auto's stonden zelfs buiten het terrein in de berm geparkeerd. Geen enkele verlichting. Met rolkoffer in het donker over vies terrein met diepe kuilen en plassen op zoek naar auto. Schoenen en koffers dus onder de modder. Terrein stond zo vol dat we bijna niet langs de auto's gemanoeuvreerd kwamen met onze auto. Het is niet duur, maar wij betalen volgende keer liever iets meer voor meer comfort.

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Esther

18 februari 2016

Aardige chauffeurs maar een uur moeten wachten tot ze ons kwamen halen. We boekte dit voor de snelheid, maar helaas is dit niet zo. Jammer! Volgende keer parkeren we bij schiphol!

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:

Post jouw review

Deze ingevoerde waarde is ongeldig
Deze ingevoerde waarde is ongeldig
Prijs:
Deze ingevoerde waarde is ongeldig
Service:
Deze ingevoerde waarde is ongeldig
Eindbeoordeling:
Deze ingevoerde waarde is ongeldig
Deze ingevoerde waarde is ongeldig

Informatie over Budget Shuttle

Budget Shuttle is een parking die zich richt op het aanbieding van parkeerruimte bij luchthaven Schiphol. Meer informatie is te vinden bovenaan deze pagina.