Budget Valet

Afstand 0,1 km

Over Budget Valet

Bij Budget Valet kunt u eenvoudig met uw eigen auto naar de vertrek hal rijden. U parkeert uw auto voor de Schiphol Vertrekhal en uw bagage wordt voor u uitgeladen. Op deze manier kunt u direct Schiphol inlopen en inchecken. Professionele chauffeurs van Budget Valet parkeren uw auto veilig. Bij terugkomst staat uw auto klaar bij de aankomsthal en worden de koffers voor u ingeladen.

Voordelen

  • Goede prijs kwaliteit verhouding
  • Gegarandeerde beschikbaarheid

Nadelen

  • Je ziet niet waar de auto geparkeerd wordt

Prijzen

Laatste update: 29-03-2017

incl. btw en reserveringskosten

Budget Valet details

Overdekt Parkeren Ja
Valet Parking Ja
Zelf parkeren en sleutel meenemen Nee
Parkeren + Overnachten Nee
Betalen met pinpas Ja
Contant betalen Nee
Met iDeal online betalen Ja
Met creditcard betalen Ja
Afstand tot Schiphol 0,1 km

Budget Valet reviews

Deel jouw ervaring over Budget Valet

Reviews van anderen

Gemiddelde: 2/5

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:

Reviews

broersma

16 maart 2017

Vermoeden is dat de automaat defect is geraakt doordat de chauffeur ondeskundig heeft gehandeld ,dat er per ongelijk geschakeld is met de automaat .
Wij hebben een schadepost van €1600 ;
In een telefonisch gesprek met een medewerker ,wat zeer eenzijdig verliep ,medewerker nam niet de tijd om te luister ,hij bleef maar door ratelen zonder maar even te luisten wat ik te zeggen had ,herhaaldelijk verzocht om eens te luisten had geen resultaat .

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Ann

4 maart 2017

Schandalig, wanneer wij met 6 personen terug kwamen van onze reis melden ze ons de wagen niet te kunnen voorrijden wegens lekke band.
Dus wij gingen opgehaald worden door busje en naar onze wagen gebracht worden. Eenmaal de bus aanwezig was bleek maar 1 persoon mee te kunnen tot aan de auto. Dit was een rit van ongeveer 20 minuten, midden in de nacht om 1 uur volop aan het sneeuwen. Wordt je daar op een parking gedropt waar niets was en je ook niet kon schuilen zonder enige hulp.

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Jeroen

10 februari 2017

Teruggekomen van vakantie werd de auto voorgereden, tot zover prima. Echter de auto was zowel aan de buitenkant (rondom) als aan de binnenkant (portier, automatten voor en achter) totaal besmeurd met zand. Degene die de auto kwam afleveren vond ook dat dit niet had moeten gebeuren. Klacht ingediend. Reactie van Budget Valet: "U krijgt 15 euro terug voor een wasbeurtje, ik hoop dat ik het hiermee voldoende heb gecompenseerd"

Te slecht voor woorden dit. Wat een slechte service. Budget Valet, neem je verantwoordelijkheid eens!

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Andre

6 februari 2017

Ruim een uur gewacht op onze auto, steeds werd er gezegt dat de auto onderweg was,we stonden ruim een uur in de regen te wachten. Elke keer dat we belde zeiden ze dat we zijn er zo. We werden afgesnauwd door de telefoon. Je wordt vreselijk in de maling genomen, we landen om 23.00 uur om 00.15 eindelijk de auto. Allang al blij dat onze auto zowiezo afgeleverd werd. Wat een Kbedrijf. Nooit meer

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
y nivard

5 januari 2017

Niet doen, onbeschoft en auto werd niet mee genomen!

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Adrien

27 oktober 2016

OPGELET: deze mensen gebruiken je auto tijdens je afwezigheid om op en neer te rijden als shuttle vervoer! Stonden 56 km op de teller bij terugkomst en auto was vies binnen aan de passagier's kant voor en achter … terwijl ik alléén rij!
Enkele weken geleden zat ik net in het vliegtuig op de terugreis, ging mijn telefoon: "meneer, waar blijft u, ik sta met uw auto aan uitgang C, Terminal 3?" … wel ik heb u niet gebeld … mijn vliegtuig moet nog opstijgen in Stockholm dus het gaat nog even duren?!?
Nee, de prijs is scherp voor Valet Parking maar de medewerkers zijn niet serieus. Ik haal de app van mijn smartphone en ga morgen maar naar de officiele Schiphol parking, 20 € voor een weekend maar je hoeft je sleutels niet achter te laten!!

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Eelco

23 oktober 2016

eer slecht. Eerst onbereikbaar, daarna via het noodnummer een half uur van te voren gebeld. Maar helaas: geen chauffeur. Na vijf minuten gebeld en de chauffeur zei dat hij met controles te maken had. Slechte smoes, want dat is al twee maanden aan de gang. Dan moet je je klanten zeggen dat ze eerder moeten bellen. Hij zou er over tien minuten, dus een kwartier te laat zijn, maar dat vond ik te laat omdat ik een vliegtuig moest halen. De chauffeur zei dat ik dan maar ergens anders moest parkeren (!) en niet moest zeuren (!). Dat zegt hij tegen een betalende klant. Na tien minuten was hij er nóg niet, dus heb ik ergens anders geparkeerd. Ik vond het ook helemaal geen prettig idee om mijn auto aan deze chauffeur mee te geven. Ik heb uiteraard een klacht ingediend en mijn geld terug gevraagd. Na twee keer mailen een leugenachtig mailtje terug en verder natuurlijk niks. Advies: doe het niet!

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Teun

18 oktober 2016

1 tip! Ga niet met dit bedrijf in zee. Prijs is prima, de rest drama! Lang wachten bij vertrek op schiphol. Na terugkomst werd snel de sleutel gegeven en weg waren ze. Later bleek er schade aan de auto te zitten (weliswaar klein). Gelijk gebeld en alles zou opgelost worden. Niet dus! Bedrijf neemt geen enkele verantwoordelijkheid, reageert niet of nauwlijks. Wij gaan in ieder geval nooit meer bij budgetvalet boeken!

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Dieter van Daalen

7 oktober 2016

Heb de auto begin juni twee weken bij budget valet ondergebracht. Auto werd netjes op tijd opgehaald en terug gebracht. Bij terugkomst was de auto wel erg vies. Alsof er mee gecrosst was. Gecheckt op schades maar was niet meteen iets te zien. Later zag ik dat achterbanden helemaal glad waren. Deze banden waren nog prima. Nog geen half jaar oud. Heb meteen gebeld om klacht in te dienen. Werd natuurlijk ontkend en bedrijf nam geen verantwoordelijkheid. Ik kon een klacht indienen via email maar er werd meteen verteld dat dit geen zin zou hebben. Nu blijkt dat ook draagarm en schokdemper helemaal kapot is. Deze waren eerst nog ok. Voor de vakantie was auto nog volledig gecheckt. Wat er mijn twee weken vakantie is gebeurd is niet te achterhalen. Feit is wel dat het iig mijn twee achterbanden heeft gekost. Hoogstwaarschijnlijk flink mee gedrift. Grote kans dat dit dus ook mijn schokdemper en draagarm heeft gekost. Grapje van zo'n 1500 euro. Doe dit nooit mensen.

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
adrianus

30 september 2016

neem dit bedrijf nooit!!!

Op de heenreis is het goed verlopen en moesten we even wachten dat kan gebeuren en deze medewerker was zeer vriendelijk en netjes.

Maar de terugreis was werkelijk een drama.

Wij belde gelijk toen we geland waren er werd ons mede gedeeld dat het 30 min zou duren, na drie kwartier toch maar eens gebeld met de vraag waar onze auto blijft, het was erg druk dus kon het nog wel eventjes duren. Ondertussen hoorden we ook steeds meer mensen om ons heen klagen en bellen, ik kreeg ook al heel snel in de gaten dat dit bedrijf zwaar onderbezet was, want een jongen werd opgehaald en kwam een ruim half uur later terug met iemand anders zijn auto en die mensen waren al ruim anderhalf uur aan het wachten.

Ik maar weer eens na 40 minuten gebeld en er werd weer gezegd dat het erg druk was. Ik heb toen gemeld dat dit geen steil en dat ze van te voren toch weten dat het druk is aangezien je weet hoeveel auto's er komen en gaan en daar plan je dan je personeel toch op in?
Begint die persoon ineens te schreeuwen door zijn telefoon dat het zijn bedrijf niet was en vervolgens de telefoon er op gooit. daarna nog ruim 20 minuten moeten wachten. Volgende keer liever wat meer betalen of toch maar weer een taxi nemen, want Budget Valet neem ik nooit meer.

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Laura

30 september 2016

Op de heenweg ging alles goed. Bij aankomst belde ik meteen nadat we geland waren. Wij hadden geen ruimbagage waardoor we gelijk door konden lopen naar de plaats waar de auto gebracht zou worden. De chauffeur heeft een half uur nodig werd mij verteld. Na 45 minuten was de auto nog steeds niet gebracht. Ik belde om te vragen waar de auto blijft aangezien ik nog aan het werk moest. Excuus, want het was erg druk (wat verwacht je, het is Schiphol, daar is het meestal druk en daarnaast heb je ook een planning, dus zou je in moeten spelen op het aantal auto's wat je die dag moet terugbrengen). Toen zou het nog ongeveer 20 minuten duren. Uiteindelijk 1,5 uur op de auto gewacht. Door files later op mijn werk. Nu heb ik een flexibele werkgever maar een les ook om dit niet te doen als je nog ergens heen moet, want je bent zo 2 uur verder. Wij waren helaas niet de enige. Andere mensen stonden ook al dik 2 uur te wachten op hun wagen. Sommigen kregen de auto nog later dan wij. NEVER NOOIT MEER BUDGET VALET

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Jennifer

15 september 2016

Ik kwam aanrijden bij de vertrekhal en er was een jongen Mohammed die netjes op mij stond te wachten.
Hij controleerde de auto en de kmstand.
Handig trouwens dat ze herkenbaar zijn aan de rode polo t-shirt dat was voorheen niet zo.
Bij aankomst heb ik vertraging gehad van een uur door storing van de bagageband en me telefoon batterij was leeg, ik liep toch naar vertrekhal 3 deurgang C en toch stond me klaar maar wel onder de stof.
Dat kwam volgens de medewerker door een nieuwe locatie die ook wat verder was.
Al met al prima prijs-kwaliteitverhouding en ga met kerstvakantie zeker weer bij BudgetValet !!

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Anna

11 september 2016

LEZEN AUB!!!!

Beste mensen ga je auto nooit bij budgetvalet parkeren! Ze hebben enorme schade in onze auto gereden en willen daar niet voor betalen. Telefonisch werd ons verteld dat wij toch niet kunnen bewijzen dat zij dat waren. we zitten nu met 400 euro schade en niemand wil er ook maar iets van weten.

Niemand wil na zijn vakantie terug komen en voor hoge onverwachte kosten komen te staan.
betaal iets meer maar vertrouw je auto niet aan ze!

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Marco

10 september 2016

Used the service many times, until recently, during summer holidays, after a delay of 30 min of the guys, with Schiphol police making the stay more and more complicated at the 2nd call to the service to ask the guy how much more, he hanged up the phone. Now I think that politeness is a must in this type of service, you can be stressed and all, but if you late you just apologize and that is it. So stopped using the service and looking for alternatives.

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Jeroen

9 september 2016

Bijzonder amateuristisch en slecht. Wij moesten eerder terug naar huis omdat onze dochter een auto ongeluk had gekregen en in het ZKH lag. Dit keurig tenminste 8 van tevoren door gegeven. Bij aankomst op Schiphol moesten we 4 x bellen voordat er werd opgenomen. Steeds als we belden kreeg je iemand anders die van niets wist, maar auto zou er aan komen. Na 20 min wachten gebeld, werd weer niet opgenomen. Bellen later terug dat ze de auto niet kunnen vinden. As we speak wachten we nu nog steeds, al ruim 60 min. Met de trein waren we inmiddels thuis geweest.

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Gerrit

6 september 2016

Doe het niet! Doe het niet! Doe het niet!
Dit bedrijf Budget Valet komt afspraken niet na, is onbetrouwbaar en zeer klantonvriendelijk.

Bij aankomst. Volgens afspraak 30 minuten voor aankomst gebeld. Niemand van dit bedrijf te zien op Schiphol, gebeld en volgens de zeer onvriendelijke man aan de telefoon zou er binnen 5 minuten iemand verschijnen. Uiteindelijk 35 minuten en 2 telefoontjes later was daar dan iemand om onze auto op te halen.

Bij vertrek. Bij aankomst direct gebeld. Na ophalen bagage weer gebeld en volgens de persoon aan de telefoon was de auto onderweg en zou binnen 10 minuten aanwezig zijn. We hebben ruim 45 minuten moeten wachten tot onze auto werd gebracht. Tijdens het wachten gebeld maar werden dermate onvriendelijk te woord gestaan dat we verder maar lijdzaam hebben afgewacht. Toen de auto werd gebracht was deze buitenom dermate smerig dat een wasbeurt direct noodzakelijk was.

Doe het niet! Doe het niet! doe het niet!
Laat u niet bedotten door dit bedrijf!
Goedkoop is hier duurkoop!

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Ish

30 augustus 2016

Na diverse reviews te hebben gelezen was ik een beetje bang om voor Budget valet te kiezen. Uiteindelijk toch gedaan met het risico dat het allemaal niet goed zal lopen.

Ontvangst van de auto was netjes. Samen rondje om de auto gelopen. Ontvanger was heel beleefd en geduldig.
Ondanks dat we 30 minuten eerder waren geland stond de auto klaar voor vertrekhal 3. Heel netjes geregeld.

Bij het afgeven van de auto iets langer moet wachten dan gepland, maar dat was op zich geen ramp. Bij het ontvangst nemen van de auto lag er een laag stof op de auto. Dit had te maken met een nieuwe loods en er was geen tijd om de auto nog te wassen. Verder geen zaak van gemaakt en de volgende dag de auto met hand gewassen.

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Bekkers

26 augustus 2016

Wij hebben onze auto 7 dagen achter gelaten bij Budgetvalvet en we zijn er niet over te spreken. De man aan de telefoon was nors en onvriendelijk, we kregen de auto smerig terug (vol vlekken van buiten), batterij van de auto stond bij aankomst op 190km (genoeg om terug tot thuis te rijden) en bij vertrek op 76 km ?!?! Dit betekent gewoon dat er hard gereden is met de auto waardoor de batterij snel is leeg gegaan, want er waren maar weinig km's gereden (+/- 40). Hierdoor moesten we toen we wegreden op zoek naar een laadstation om de auto op te laden en dit na een nachtvlucht van 13 uur!!

Kortom, wij zullen nooit meer gebruik maken van de diensten van Budgetvalvet en raden het ook iedereen af!

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
linda

23 augustus 2016

Parkeerboete gekregen!
Bij vertrek voor onze reis gebruik gemaakt van deze service en wat denk je: een maand later een bon in de bus voor fout parkeren op Schiphol a 100 euro!.
Wij hebben bij vertrek netjes de auto en sleutels overhandigd aan dit bedrijf. Blijkbaar heeft budget valet de auto daarna nog een tijd bij de aankomsthal op Schiphol laten staan en is er daarom een bon uitgeschreven door de marechaussee.
Budgetvalet heeft hier niks over gezegd!
Toen ik na een paar weken de bon ontving in de post, geprobeerd contact op te nemen met de zogenaamde klantenservice van budget valet om verhaal te halen maar hoe vaak ik ook probeer, ik krijg geen reactie op mijn mails.
Gewoon parkeren op Schiphol zou een stuk goedkoper zijn geweest dan gebruik maken van deze nepdienst.

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
arco

16 augustus 2016

Nu ruim twee weken na terugkomst in Nederland, heb ik dit bedrijf de kans gegeven om de schade die zij aan mijn auto hebben veroorzaakt op te lossen.
Na terugkomst een diepe wit kras over de zijkant, duidelijk vers, en deze kras was niet aanwezig bij afgifte.
Na enkele nietszeggende E-mails nu deze zaak maar uit handen geven en aangifte doen. Jammer maar het is niet anders.

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Michel Verschuuren

15 augustus 2016

Man was niet vriendelijk aan de telefoon bij brengen auto. Nors, geïrriteerd dat we hem niet gelijk verstonden. Bij terugkomst instructies gevolgd en gebeld toen we geland waren, en nog eens toen we de koffers hadden. Daarna duurde het nog 3 kwartier voordat we onze auto hadden. Een zootje is het daar.

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Bijlard

11 augustus 2016

Nooit meer!!!
Bij vertrek:
Geheel conform instructie hebben wij 30 minuten voor onze aankomst op Schiphol gebeld met u. Er zou iemand komen om onze auto in ontvangst te nemen. Bij aankomst hebben we echter nog bijna een half uur moeten wachten voordat er iemand kwam. Niet fijn voor ons (gezin met 2 kleine kinderen) en niet sterk van een bedrijf dat op zijn website schrijft: "Uniek voor BudgetValet is dat wij wel hoge service bieden en stipt op tijd zijn voor onze klanten. Op prijs/kwaliteit kan niemand aan ons tippen." Degene die de auto kwam ophalen heeft geen inspectierondje om de auto gelopen. Nu heb ik een deukje in een van de portieren, maar weet niet zeker of deze er al in zat. Misschien is deze wel door hun veroorzaakt.

Bij terugkomst:
Wederom geheel conform instructie hebben wij gebeld zodra wij al onze koffers van de band hadden gehaald. Normaal gesproken zijn iemand er (naar eigen zeggen) met ongeveer 20 minuten. De medewerker die opnam zei dat het druk was, en dat ik rekening moest houden met een wachttijd van een halfuurtje. Na meer dan een half uur wachten was onze auto er nog niet, en heb ik opnieuw gebeld. Toen kreeg ik te horen dat onze auto nog moest worden opgehaald!! Dus nog langer wachten met 2 kleine kinderen, midden in de nacht! Pas toen werd ons aangeboden dat hun ons naar de auto konden brengen. Bij het instappen van het taxibusje is een verhitte discussie ontstaan waarbij een medewerker tegen mijn vrouw heeft gezegd dat ze haar mond moest houden. Erg onprofessioneel. Zoiets zeg je niet tegen een klant die terecht klaagt; je biedt je excuses aan en stelt de best mogelijke oplossing voor.
Uiteindelijk moesten we met een busje naar onze auto worden gebracht, midden in de nacht.

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
wendy Bleijenberg

11 augustus 2016

Wij zijn 24 juli 2016 vertrokken naar Turkije.
Wij dachten dezelfde maatschappij te hebben gereserveerd qua parkeren als vorig jaar echter bleek al snel dat dit niet het geval was. Wat een waardeloze service hier.
Netjes een half uur van te voren gebeld voordat we aankwamen bij Schiphol, echter bij aankomst niemand. Dan bel je en zeggen ze ineens dat het nog 10 minuten a 15 minuten duurt het heeft ons 5 telefoontjes gekost en na 40 minuten komt er iemand aanzetten en komt met de smoes dat ze er al lang stonden. Waardeloos en dan nog liegen ook, dit terwijl wij ook nog weggestuurd worden anders kregen we een prent omdat je daar niet mag parkeren maar enkel uitladen en weg moet.
Resultaat te laat met inchecken, niet bij elkaar in het vliegtuig zit en moet rennen want de gate ging sluiten. Had het helemaal gehad.
Terug 4 aug heb ik bij de bagageband gebeld, er werd verteld dat ze er nu aankwamen en er zo zouden zijn. Kom je vanuit je zonnige vakantieoord sta je boven in de regen in je t shirt en na 35 minuten nog niemand, wederom een slechte service bel je ze krijg je te horen dat hij onderweg is gvd waar moet je vandaan komen dan. Dan krijg je je auto terug en dan lijkt het wel of hij in een weiland vol met koeien heb gestaan je voor ruiten niet doorheen te kijken bijna en ze controleren niet eens of je de eigenaar bent van deze auto.
Kortom bespreek hier niet je kunt echt beter een paar tientjes meer kwijt zijn maar de vorige maatschappij waar wij bij hebben gereserveerd was zo vriendelijk zo een goede service en alles zo veel beter. Dit is je geld echt niet waard.

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Stefan

9 augustus 2016

Nooit meer budget valet! Slechtste service die ik ooit mee heb gemaakt! De prijs is prima, omdat het stukken goedkoper is dan op schiphol te parkeren, maar daar houdt het positieve ook alweer op.
Bij het afleveren hebben we eerst 45 minuten staan wachten voor we de sleutel bij een chauffeur hebben kunnen inleveren. Blijkbaar was het erg druk en waren er niet genoeg chauffeurs, dat was iig het excuus. Aangezien alle auto's van tevoren zijn aangemeld is dit dus gewoon slechte planning.
Op de terugweg hebben we vanuit de bagagehal gebeld dat we er nu wel waren en dat de auto gebracht kon worden. Wat blijkt? Ik worde gevraagd of ik al eerder hadden gebeld want mijn auto stond er al lang. Ik had zelf niet gebeld, dus hebben ze de auto "per ongeluk" maar voor schiphol neergezet, midden op straat, waar linkse eniet rechts auto's langsrijden. Er stond verder ook niemand bij. Ik heb zelf nog de parkeerwachter moeten smeken om geen bonnetje uit te schrijven. Lekker dit. Op vraag hoe het kan dat mijn auto terug werd gebracht zonder dat dit was aangevraagd kreeg ik geen antwoord. Nog de chauffeur, nog de kerel aan de telefoon wist me daar een goed antwoord op te geven.
Het heeft uiteindelijk ongeveer 45 minuten geduurd voor ik mijn autosleutels weer in handen had. Tussendoor meerdere keren gebeld en elke keer werd mij verteld dat de sleutels er binnen 3-5 minuut zullen zijn.

Kortom: ga niet bij deze club je auto parkeren! Wie weet geven ze de auto aan iemand anders mee! Er werd bij terugkomst helemaal niets gecontroleerd. Geen naam, ID, niets. Gewoon sleutel in de hand en doei. Geen graan professionaliteit! 0 sterren is eigenlijk een beter oordeel voor budget valet!

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Bink

7 augustus 2016

Wij hebben nadat wij altijd met de taxi gingen dit jaar besloten om het een keer zo te proberen.
De heenreis was perfect en niets op aan te merken.
Bij de terugreis liep het anders, ten eerste had ik moeite om het nummer wat ik had gekregen te bereiken, na drie keer had ik iemand te pakken de man zei dat de auto onderweg was en dat ik bij de bagageband nog een keer moest bellen zo gezegd zo gedaan.
De auto stond inderdaad klaar, maar wat blijkt de meneer had net de auto neergezet maar was nu de sleutel KWIJT!
Ik stond bij de auto van de mapjes en zei ik weet nog dat hij in een blauw mapje ging de meneer reageerde licht geïrriteerd dat geloof ik mevrouw
Terwijl hij en de andere meneer de sleutel zochten kwam er een erg boze meneer aan die al drie kwartier stond te wachten op zijn auto dit alles om 4:30, vervolgens begon de meneer van valet parking enorm uit zijn plaat te gaan dat hij zijn best deed en ging daarna weg met de andere meneer ook van valet parking om te zoeken naar de sleutel en de auto van de andere meneer.
Om de 4 auto's die er al stonden om weg te brengen te laten staan met het risico's op bekeuringen, en een mevrouw die alleen haar sleutel wilde.
Toen na 25 minuten de heren terug kwamen met gelukkig de auto van de boze meneer en nog een andere auto vroeg ik waar mijn sleutel was, maar dat wist hij niet( hij stond op zijn gemak een sigaret te roken) degene die dat wist zou er zo aankomen want die stond bij vertrekhal 2.
Na weer 10 minuten kwam er een andere meneer aangereden een leidinggevende.
Ze stonden vanalles te bespreken dus ik licht geïrriteerd erheen of dat ze nu eindelijk mijn sleutel hadden, de leidinggevende meneer vroeg hoe ik heette ik gaf mijn naam en wat bleek het mapje met sleutel lag al die tijd al op het dashboard.
Ik was zo boos dat ik zei ik doe met jullie nooit geen zaken meer, de manier waarop jullie met mensen die wel voor jullie brood op tafel brengen.
Toen ging de meneer die eerder al geïrriteerd reageerde en tegen die andere meneer vreselijk tekeer ging, zo uit zijn stekker tegen mij zo heeft nog nooit iemand tegen mij gescholden het kwam erop neer dat hij er ook niets aan kon doen en dat ik zo moest reageren, vervolgens ben ik uitgemaakt voor k…..hoer en k..hoer en hij liet zich niet zo behandelen door een mongool.
Ik ben zo vreselijk boos geworden dat ik mij heb gedragen op een manier die voor mij zeer ongewoon is maar zeker niet heb gescholden op een manier zo als hij deed.
Moet wel zeggen de leidinggevende heeft zeker geprobeerd het te sussen en heeft ook zijn excuus gemaakt..
Maar als ik zulke werknemers in dienst had dan zou ik ze op staande voet ontslaan.
Ik ga zeker nog wel actie ondernemen

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
lis

2 augustus 2016

Wil je kans lopen vlucht te missen?? Echt waar! Dan raad ik je zeker Budget Valet aan.
En wil je ook nog onbeleefd te woord te worden gestaan als je boos maar beleefd zegt dat je bijna je vlucht gaat missen, dan moet je zeker budgetvalet inschakelen.
En dan ook nog jou de schuld geven als je door 40 minuten wachten zonder informatie hoe lang het nog gaat duren en of ze zo komen net te laat bij de balie van inchecken aankomt.
Natuurlijk klacht ingediend maar ook daarin is het allemaal mijn eigen schuld. Had ik maar ruim op tijd moeten komen op schiphol. Ze gebruiken het feit van 2 uur van te voren er zijn, voor het incalculeren van hun eigen traagheid.
O ja, je moet een minimaal 1 ster geven voor service en eindbeoordeling, eigenlijk is het geen ster.

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
stephan

24 juli 2016

Arriveer je tijdens spitstijd op schiphol en wil je je auto laten brengen, dan heb je pech als leiding gevende rutger ceulen je te woord staat. 'Bel over 20minuten maar terug, het is nu druk – opgehangen' 'U wacht nog helemaal geen half uur en zeg me niet hoe ik m'n werk moet doen – opgehangen'.

Wat bleek: er stond al een auto klaar, klein detail voor rutger; een auto ve andere klant. Waarin wij dus vervolgens met koffers en al meereizen om onze eigen auto te vinden. Het werd keurig opgelost door de chauffeurs ter plaatse die zich ook verontschuldigen voor het gedrag van fuhrer ceulen.

Hij denkt z'n zaken zo goed op orde te hebben waardoor hij denkt voor in de race te rijden terwijl hij eigenlijk op een ronde gezet is. Vandaar zijn misplaatste arrogantie, had hij vast ook niet id gaten.

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
J. Doderlein

8 juli 2016

Alles ging fout, lang wachten voordat de auto werd opgehaald (half uur) op heen reis. Bij aankomst Schiphol wachten en sleutel kwijt. Alleen waarom geef ik een super review? De service omtrent dit geheel was gewoon super. Naar huis gebracht, auto later met reserve sleutel voor de deur door hun gezet, kosten valetparking geheel teruggekregen en binnen een week de sleutel gevonden en thuis gebracht. Echt super service.

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Suze Arends

5 juli 2016

Al meerdere keren gebruik gemaakt van deze firma. Zowel voor korte reis als een reis van 4 weken. Vriendelijke mensen. Netjes op tijd werden we opgevangen op zowel heen als terugreis.

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
PdK

1 juli 2016

De prijs is prima, in vergelijking met lang parkeren of andere aanbieders. Helaas is de bereikbaarheid via de 2 telefoonnummers en het "noodnummer" ronduit slecht. Het eerste nummer geeft " dit nummer is niet in gebruik" , de tweede werd op de heenweg pas na meerdere malen bellen opgenomen. Bij terugkomst op Schiphol was het eerste nummer nog steeds "niet in gebruik", het 2e nummer werd domweg niet opgenomen, en het noodnummer werd ook niet opgenomen.(3:00 s'nachts!) Na vele bel-pogingen heb ik een personenvervoerder van Budget Valet voor de ingang aangesproken die vervolgens is gaan bellen..(met??), Hij kreeg te horen dat ze wel zouden komen met onze auto maar even geduld moesten hebben omdat er nog 4 andere auto's eerst weggewerkt moesten worden! Na een half uur op straat voor ingang C gewacht te hebben kwamen ze eindelijk met onze auto aan, het was toen 04:30!!, Na een vraag om uitleg kreeg ik te horen dat ik met het verkeerde nummer gebeld moest hebben, nadat ik aantoonde in mijn bel-historie dat dat niet het geval was gingen ze mij bellen op mn mobiel maar ik kreeg alleen weergave van een privé nummer, en welk nummer ze zelf mee bellen wisten ze niet. Op mijn vraag waarom er ook op het "noodnummer" niet wordt opgenomen kreeg ik te horen dat dit alleen in geval van nood is???, (wat zij nooit kunnen weten natuurlijk als je niet opneemt…). Verder is er 30 km met de auto gereden, terwijl ik hier lees dat de afstand 4,2 Km (x2) is.
Kortom: Prijs is goed, Service is slecht!, maak voor jezelf uit wat je het belangrijkste vindt…..

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
maikel

30 juni 2016

Na diverse keren gebruikt te hebben van deze firma, mijn auto laatste keer van voren naar achteren

beschadigd terug gekregen met krassen en deuken, schade meer dan € 2000, reaktie chauffeur was dat ik mij niet zo druk moest maken en maar een emailtje moest sturen naar het bedrijf !

Na diverse personen gesproken te hebben zouden we terug gebeld worden, wat natuurlijk niet gebeurde, inmiddels gaan we strafrechtelijk stappen ondernemen.

Blijkbaar accepteerd dit bedrijf geen ENKELE verantwoordelijkheid voor schade aan het voertuig

wat in hun bezit is tijdens Uw afwezigheid. Laat het hier niet bij zitten en geef altijd aangifte bij de politie op Schiphol. Deze is heel goed op de hoogte van de werkwijze van dit bedrijf.

Er is een jurisprudentie bv als je in een café je jas ophangt en deze wordt gestolen dan kan je

de eigenaar van het café niet aansprakelijk stellen hiervoor, maar als de café eigenaar hier

hiervoor bv 1 euro had gerekend dan kan het wel. Budget valet doet hetzelfde en is dus

daadwerkelijk wel aansprakelijk voor schade aan het voertuig wat gebeurd tijdens het in beheer hebben, mijn advies aangifte doen, en uw rechtsbijstand verzekering erop zetten, Lange adem misschien maar als maar genoeg mensen aangiftes doen leert dit bedrijf het eens, of stop het uberhaupt met deze diensten .

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Krassie

28 juni 2016

Eerste keer budgetvailet vanwege de prijs, en dat is goed bevallen.
Alles verliep niet op de minuut, maar wel acceptabel. Uiteindelijk heb je vakantie, dus maak je niet te druk. Nette chauffeurs en auto binnen de tijd opgehaald en afgeleverd. Ga zeker weer bij hun boeken.

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Suzanne

8 juni 2016

Dit is een zeer slechte valet service! Op de heenweg moest ik 20 min wachten totdat ze mijn auto konden aannemen omdat ze nog met een auto die moest worden opgehaald stonden. Vervolgens werden we ook nog weggestuurd door de parkeerwachter waardoor ik een rondje moest rijden want ze mogen daar dus gewoon niet staan.
Op de terugweg heb ik 5 kwartier (!!!!) moeten wachten tot mijn auto kwam. Dit terwijl ik netjes 2 keer had gebeld vanaf het moment van landen. Vervolgens zou mijn auto er binnen 25 min zijn en dat werd dus 5 kwartier. Ik heb 3 keer gebeld tijdens het wachten en iedere keer logen ze keihard over wanneer ze zouden aankomen. Vaag verhaal dat het druk was?! Wij waren er rondom de aangegeven tijd en we hebben gebeld dus dat ligt aan hun planning. Ook stond er 2 man niks te doen op schiphol en die konden ook niks betekenen. NOOIT boeken via deze partij ze houden zich totaal niet aan tijden en je wordt niet gecompenseerd voor het ongemak.

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Peter van Boesschoten

6 juni 2016

Alles klopt zoals was afgesproken. Als het extra druk is zijn de wachttijden om auto terug te ontvangen soms langer dan je verwacht. Met een beetje begrip is het een prima en vooral goedkope service

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Franca

5 juni 2016

Afgeven van de auto ging prima. Echter toen bij onze auto weer terug wilde krijgen om 6 uur s ochtend s hebben wij 4 keer moeten bellen eer de auto er was! Een vaag verhaal over dat onze auto in Aalsmeer opgehaald moest worden en dat we maar een klacht moesten indienen.
De chauffeur wilde niet in gesprek gaan waarom we 45 minuten moesten wachten en 4 keer moesten bellen….Geen aanrader dus!

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Janita

3 juni 2016

Goedkoop is het, maar ik kreeg mijn auto behoorlijk vies terug, er was duidelijk mee gecrost. Ook is er met mijn radio geprutst. Al met al niet heel netjes, jammer, de heren kunnen er meer uit halen.

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Chantal

23 mei 2016

Ze waren ruim een halfuur te laat met het ophalen van de auto heb net mijn vlucht op tijd gehaald. De tunnel was dicht en ze moesten nog iemand anders afzetten op Schiphol was het excuus. Vind het echt niet kunnen. En de terugweg belde ik en werd verteld dat ik maar beter op het afgesproken tijdstip er kon zijn of ik moest ergens anders mijn sleutel ophalen. Er is circa 45 km met mijn auto gereden en de instellingen van mijn radio zijn weg (niet alleen zender veranderd maar echt instellingen gewist). Kortom ik zou ze niet meer inzetten, goedkoop is duurkoop.

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Randy

20 mei 2016

Heb al meerdere malen diverse valet parking organisaties ondervonden (Weeze, Eindhoven en Schiphol). Budget Valet is toch echt de minst positieve tot op heden. Met mijn auto werd ruim 40 kilometers gereden, terwijl de parkeerplaats slechts enkele km verwijderd is van Schiphol. Bij navraag een vaag verhaal over een nieuwe lokatie waarvoor onze auto heen en weer gereden moest worden. Dat geloof je toch niet? Bovendien moesten wij aanzienlijk lang wachten bij aankomst op onze auto. Ik zal niet snel meer voor Budget Valet kiezen. Goedkoop = duurkoop!

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Rob van Litsenberg

19 mei 2016

Wat een fijne service. Auto werd op tijd opgehaald na aanmelden en werd ook snel weer voorgereden bij terugkomst. Geen gedoe en ook geen spookkilometers op je teller. Nette mensen die je auto aannemen. Zeker een aanrader. De volgende keer ga ik weer naar Budget Valet. Top

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Rene

17 mei 2016

Prijs is prima. Het was voor ons de eerste keer dat we gebruik maakt van deze service. Bij het afgeven hebben we ongeveer 30 min gewacht op een medewerker (best vervelend om 5 uur s'ochtends) Bij terugkeer op schiphol keurig 2x gebeld zoals is aangegeven, toen duurde het ongeveer 1 uur eer er iemand met de auto kwam. "het is erg druk" werd er aan de telefoon gezegd.
Dat je niet binnen 5 minuten je auto hebt, snap ik. Maar hoe gaat het dan in de vakantie periodes??

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Michel

9 mei 2016

We hadden direct na landing, omdat we alleen handbag hadden, direct met Budget Valet gebeld…. "Ok, we halen de auto voor u".

Bij vertrekhal 3/deur C aangekomen, stond onze auto NIET klaar. Volgens Budget Valet was de chauffeur onderweg en hij zou binnen 10 minuten arriveren.

HELAAS…we hebben met de kinderen meer dan een uur gewacht!! Er werd ook niet over de vertraging gecommuniceerd, want dan hadden we begrip kunnen tonen en binnen kunnen wachten.

Jammer, we hebben Budget Valet voordeel van de twijfel gegeven, maar na onze ervaring van vannacht geven wij degene die Budget Valet 1 ster hebben gegeven, groot gelijk!

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Cherel

8 mei 2016

Na de reviews gelezen te hebben toch maar een andere aanbieden gekozen. Bedankt

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Jessica

8 mei 2016

Goed geholpen vandaag door de mevrouw die op schiphol stond, de wacht tijden waren ongeveer 30 minuten vertraagd maar we kregen van de vriendelijke mevrouw een kopje koffie aangeboden op de kosten van budget valet, kortom, top geregeld van de vrouw!

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Moumine

3 mei 2016

Ik had geaarzeld om bij budget Valet een parkeerplaats te reserveren, omdat ik voor een week maar 37 euro moet betalen en ik hoef alleen maar naar schiphol te rijden bij vertrekhal en daar stond iemand van budget Valet die mijn auto naar het parkeergarage zal brengen en bij terugkomst zal mijn auto op het zelfdeplaats staan.Het klok mooie om waar te zijn , maar ik heb die gok toch genomen en bij budget Valet gereserveerd. Conclusie :ik ben zeer tevreden ,hun verhaal klopt en hun personeel zeer vriendelijke. Mijn vlucht had meer dan 1 uur vertraging,ik kwam in schiphol om 03:00 in de ochtend en hun gebeld,ze waren bereikbaar en binnen een paar minuten waren ze gekomen om mijn autosleutels te geven. Ik heb gelijk voor de zomer bij budget Valet gereserveerd.

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Petra van der Krogt

2 mei 2016

Auto afgeleverd met schade. Budget-valet is niet verantwoordelijk, let op wat je tekent!!

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Thomas

15 april 2016

Vorige week gebruikt gemaakt van Budget Valet. Conclusie: het werkt maar niet zo mooi als Budget Valet belooft. Bij aankomst op Schiphol stond er niemand op ons te wachten zoals wel zou moeten, dus dat was een kwartiertje wachten. Op de terugweg was de auto wel klaargezet maar er was niemand te bekennen om ons de autosleutel te kunnen geven. Dat was een beetje raar, daar stonden we midden in de nacht met alle koffers naast onze eigen auto maar zonder dat we er in konden. Na bellen met Budget Valet kwam er na 20 minuten iemand onze autosleutel brengen. Er was 27 km met onze auto gereden. Dus: de service werkt wel maar lang niet zo mooi als ze beloven.

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Hanneke de Jong

10 april 2016

Wij kregen onze auto met schade terug. We werden op een gemene wijze behandeld, steeds werd een reactie en toezegging uitgesteld, en uiteindelijk wordt er niet betaald!!! Schandalig om zo behandeld te worden. Stelletje boeven die niet nakomen wat ze beloven.

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Rodolfo

17 maart 2016

Na het lezen van enkele reviews toch maar een ander gekozen.

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
P. Voorn

11 maart 2016

We hadden een probleempje en het is op zeer korte termijn rechtgetrokken naar volle tevredenheid.
In de toekomst boeken wij zeker weer bij Budget Valet.

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
A Kanters

14 februari 2016

Het afleveren ging prima. Ophalen was grote klasse. Chauffeur stond ruim binnen de afgesproken tijd klaar. De afstand zou 4.2 km moeten zijn maar met mijn auto is 46 km gereden. Nu snap ik ook waarom de chauffeur de kwitantie niet hoefde te zien. Onbetrouwbaar dus.

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
E.Kerkhoff

5 februari 2016

Budget Valet is goedkoop dit klopt. Ik heb geboekt voor een parkeergarage overdekt in januari 2016. Ik heb de kilometer stand genoteerd. De auto werd opgehaald zonder enige controle. Bij terugkomst geen eindcontrole. Wel bleek er 91 KM met mijn auto te zijn gereden. Na diverse e-mails telefonisch contact gehad. Mijn auto is volgens opgave 2 x verkeerd te zijn gebruikt voor een ritje naar Schiphol?. Vreemd ! Waarom mijn auto die in de parkeer garage moest staan ?
Tot op heden niets meer gehoord! Ja een vlotte babbel aan de telefoon zonder inhoudt.Jammer dat dit zo gelopen is, want aangezien de prijs zeer aantrekkelijk. Ze moeten nog iets doen aan after PR en indien nodig restitutie o.i.d.

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Joosten

2 februari 2016

Goede ervaring mee met deze dienst,volgende keer weer.alleen mogen de chauffeurs wel wat netter gekleed zijn ipv in een Trainingsbroek je presenteren vind ik niet professioneel overkomen.

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Stefan de Boer

19 december 2015

Budgetvalet is AUTO SLEUTEL VERLOREN!
Na terugkomst van vakantie stond onze auto niet klaar op schiphol als afgesproken! Een medewerker van Budget valet stond na een half uur voor ons met de mededeling dat onze autosleutel kwijtgeraakt was, en dat we zonder onze auto wel thuisgebracht zouden worden.

Na een lange rit van 2,5 uur in een oude aftandse Ford bus van Budget Valet zijn we thuis gebracht zonder onze eigen auto gezien te hebben. We hebben onze reserve sleutel op de koop toe nog mee gegeven, en na een halve werkdag was daar eindelijk onze eigen auto weer zonder originele sleutel. alleen de reservesleutel werd er bij gegeven.

De medewerker moest blijkbaar met openbaar vervoer weer terug vanuit friesland naar amsterdam. Wij zijn zo goed geweest deze man bij het treinstation af te zetten.

Tegen alle beloftes in komen we er nu achter dat Budget Valet de kosten voor het aanschaffen van een nieuwe sleutel met code niet wil vergoeden!

Telefonisch word ons verteld dat we blij mogen zijn dat we zijn thuis gebracht, en dat we de extra kosten daarvoor niet hoeven te betalen.

Dit zijn wat ons betreft criminele praktijken en we willen u daarvoor waarschuwen !!

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
D

12 november 2015

Superservice. Was voor ons de 1e keer. Beetje vreemd om je auto bij iemand in te leveren die je niet kent, maar alles ging vlot bij heen en terugreis. Achteraf kregen we een boete voor verkeerd parkeren, maar die is netjes binnen 1 week door budgetvalet betaald. Hulde voor de superservice. Volgende keer weer!

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
M Bouma

2 november 2015

September jl voor het eerst deze vorm van parkeren.
Alles ging naar wens, zowel afleveren als het weer ontvangen van auto.
Exact op tijd, en op de afgesproken plaats.
Zeer goedkoop.
Super vriendelijk personeel. je word behandeld als een VIP.
Zowel aan de telefoon, en de chauffeur.

voortaan alleen budgetvalvet

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:

Post jouw review

Deze ingevoerde waarde is ongeldig
Deze ingevoerde waarde is ongeldig
Prijs:
Deze ingevoerde waarde is ongeldig
Service:
Deze ingevoerde waarde is ongeldig
Eindbeoordeling:
Deze ingevoerde waarde is ongeldig
Deze ingevoerde waarde is ongeldig

Informatie over Budget Valet

Budget Valet is een parking die zich richt op het aanbieding van parkeerruimte bij luchthaven Schiphol. Meer informatie is te vinden bovenaan deze pagina.