Central Parking

Afstand 0,1 km

Over Central Parking

Central Parking bezit een overdekt en streng beveiligd parkeerterrein in Amstelveen. Je rijdt zelf tot de vertrekhal, waar je wordt opgevangen door een gekwalificeerde chauffeur. Deze brengt je auto naar het parkeerterrein. Voor lichamelijk beperkte mensen is deze parking zeer aantrekkelijk door het voordelige tarief en het gemak: geen gesleep met koffers bijvoorbeeld. Je kunt jezelf verzekeren van een parkeerplaats op het Central parking terrein door vooraf te reserveren.

Voordelen

  • Valet parking
  • Beveiligd parkeerterrein
  • Gekwalificeerde chauffeurs

Nadelen

  • Verplicht tot het afgeven van de autosleutels

Prijzen

Laatste update: 28-06-2017

incl. btw en reserveringskosten

Central Parking details

Overdekt Parkeren Ja
Valet Parking Ja
Zelf parkeren en sleutel meenemen Nee
Parkeren + Overnachten Nee
Betalen met pinpas Ja
Contant betalen Ja
Met iDeal online betalen Ja
Met creditcard betalen Ja
Afstand tot Schiphol 0,1 km

Central Parking reviews

Deel jouw ervaring over Central Parking

Reviews van anderen

Gemiddelde: 2/5

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:

Reviews

Henkjan Gebben

25 juni 2017

Door ziekte reis moeten annuleren. Dus geen gebruik gemaakt van parkeerservice incl. wassen van de auto. Centraal Parking rekent het volle bedrag. Erg slechte service, totaal gebrek aan klantgerichtheid. Ik ga in het vervolg naar een andere parkeerservice.

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Willem

21 juni 2017

Had al geboekt en las daarna deze reviews, en schrok even.
Maar ik vond het allemaal super gaan, netjes, voordelig en foutloos.
Dus dat mag hier ook staan!!

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Henk

5 januari 2017

De prijzen zijn in januari omhoog gegaan
Maar veel te hoog ik heb vorig jaar 4 x geparkeerd daar er was op andere sites extra korting
Maar ze geven geen korting(meer) 5€
Ze prijzen zich uit de markt ,ga weer naar p3 scheelt me te veel 40€!!!!!!!!!!!

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Sven

13 juli 2016

PURE OPLICHTING
Ik kreeg op de eerste vakantiedag een mailtje waarin stond dat mijn auto een ongeval had gehad. Schade aan de auto als gevolg (+/-€4.000). Schadeformulieren allemaal perfect ingevuld. Alles zou volgens CP snel en correct worden afgehandeld. NIET DUS!
Eerst en vooral zat ik met de volledig beschadigde linkerflank van de auto. Vervolgens krijg ik te horen dat de chauffeur niet meer in dienst is, dat ze niet op de hoogte zijn van het ongeval, dat ze het ongeval en de tewerkstelling van de chauffeur simpelweg ONTKENNEN. Nu zijn we maanden verder en CP beweert zelfs van niks te weten.
Een hele hoop gezeur en valse beloftes.
Voor wie dus van plan is gebruik te maken van de service, let goed op want dit zootje ongeregeld komt allesbehalve de gemaakte beloftes na indien er iets gebeurd. Hopelijk zorgt dit verhaaltje voor een nieuwe kosten-baten analyse voor de parkeermogelijkheden van uw voertuig. Hopelijk vermijd dit voor u de maandenlange discussie die ik aan het voeren ben.

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
case

11 juli 2016

Je mag verwachten dat de chauffeurs beschikken over voldoende rijervaring en types auto's. Mijn automaat bleek bij thuiskomst (zonder tussenstop) niet in de P-stand te willen. De handle bleek geforceerd door de ondeskundige chauffeur van Central Parking. Gelukkig voor hen en voor mij was herstel mogelijk zonder grote kosten, maar het getuigt wel van het niveau chauffeurs waarvan Central Parking gebruik maakt.
Op mijn vriendelijk gestelde mail kreeg ik geen antwoord.
Een professionele organisatie zou onmiddellijk maatregelen nemen. Mijn aanvankelijke twijfel over deze service blijft dus (helaas)

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Roelien

7 juli 2016

Inmiddels twee keer gebruik gemaakt van Central Parking. Ik ben erg tevreden, erg vriendelijk personeel, hielpen zelfs met de koffers en na een belletje stond de auto alweer klaar. Ook km stand gecheckt, allemaal in orde! Tweede keer lag er nog wel een lege Mac Donalds milkshake in de auto, tja.. lag vast op de route..? wel wat slordig. Ondanks dat ga ik ook deze zomer weer gebruik maken van Central Parking, toch erg makkelijk!

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Ivo

6 juli 2016

Qua prijs en service tevreden dat is allemaal prima verlopen. De eerste keer dat ze mijn auto terug brachten waren er problemen met de accu. Zou nog kunnen althans dat was mijn gedachte. Uiteindelijk heb ik de accu moeten vervangen omdat deze niet goed meer werkte. Mijn inziens puur toevallig maar toch een lichte irritatie omdat het gebeurt terwijl de auto bij hun op terrein staat.

Voordeel van de twijfel gegeven door enkele weken geleden bij centralparking mijn auto te parkeren. Nu wederom weer problemen met de accu. Ze hadden hem met startkabels moeten starten. Dit is dan ook voor mij de laatste keer geweest om mijn auto bij hen te parkeren. Als er zo onzorgvuldig met mijn spullen wordt omgegaan kijk ik wel verder naar een andere aanbieder.

P.s. mijn radio en lampen gaan automatisch uit.

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
oplichters

3 juli 2016

ook bij mij een jaar geleden een slechte ervaring. overduidelijk was er mee gekreden. niet alleen klote de km stand niet (1400 km) bovendien was de tank vol toen ik hem wegbracht en was half leeg toen ik hem terug kreeg. (er was dus wel mee getankt onderweg) de auto was geflitst tijdens de week dat ik in het buitenland zat. deze heb ik uiteraard nooit betaald omdat ik kon aantonen dat ik in het buitenland was. bovendien veel te duur. vanuit elke plaats in nederland is de trein sneller (moet wel kunnen met je vliegtijden natuurlijk) never nooit meer dat ik hem hierheen breng.

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Harry

8 juni 2016

Ik had al gereserveerd maar werd door vele negatieve reviews een beetje wantrouwend. Mede omdat ik een vrij nieuwe, onbeschadigde, auto heb. Ik heb de reservering 20 uur voor vertrek geannuleerd. Ondanks dat er in de voorwaarden staat dat reserveringen binnen 24 uur van vertrek niet gecompenseerd worden heb ik toch, na slechts één mailtje, mijn volledige bedrag binnen 7 dagen teruggestort gekregen. Mijn complimenten dus!!

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Ivan

30 mei 2016

Op 10 mei 2016 heb ik mijn auto in goede orde ingeleverd. Op 18 mei, kwam mijn auto en pas nadat ik getekend heb hoorde ik dat ik "moest voorzichtig reiden omdat mijn stuurwielbekrachtiging niet werkte". Daarna bleek dat allerlei lampjes brandden en toen zei de chauffeur dat de auto met behulp van startkabels opgestart moest worden.

Na mijn protesten zei hij dat ze de auto gewoon op hun parkeertrein achtergelaten hebben en dat het niet hun verantwoordelijkheid is als die in tussentijd "vanzelf" kapot wordt. Toen liep hij gewoon weg!

Pechhulpmedewerker zei dat de accu leeg is geworden, waarschijnlijk doordat de lichten vergeten zijn en elektronica moest gereset worden. Voor de duidelijkheid: dat vind ik niet erg. Een mens kan makkelijk zo'n fout maken, maar de houding van de chauffeur die auto opgeleverd heeft is absoluut onacceptabel.

Het is duidelijk dat "centralparking" geen procedure voor eigen fout heeft en laat de klant snel in de steek, als iets verkeerd gaat.

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Fernando tavares

21 mei 2016

ik heb mijn auto zeker 10x dar achter gelaten, alle keren was prima gegaan
geen probleem.
ik ga 19 juni weer en ik kan je zeggen zeker het moeite waard om te doen
ik zet altijd tussen vertrekhal 2 en 3 en als ik terug kom bel ik binnen 10 min is mijn auto er altijd super.
een min punt is Elk telefoontje kost 1EURO per gesprek dat i minder, waarom 0900 eigenslijk

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Denise

17 mei 2016

Ik schrik van de negatieve beoordelingen! Nu al 6 keer m'n auto (zelfs m'n gloednieuwe Twingo) bij Central Parking afgeleverd. Zowel op Eindhoven, Rotterdam als 4 keer op Schiphol. Altijd snel geholpen en snel m'n auto terug. De laatste keer kreeg ik zelfs 2 lekkere stroopwafels. Wel jammer dat je nog extra moet betalen als je belt dat je eraan komt. Dat is denk ik niet nodig. Ook vind ik het vreemd dat als je zoekt op internet je de auto veel goedkoper bij Central Parking kunt stallen dan via de officiële website. Mijn auto blijf ik afleveren bij Central Parking!

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Y.Nat

8 mei 2016

Nooit meer central parking . Zeer slechte organisatie. Chaos op schiphol midden in de nacht met klanten die al een uur op hun auto wachten. Uiteindelijk wordt er besloten de mensen naar de parkeerplaats te brengen en daar de auto af te leveren. De telefoon is niet bereikbaar belkosten zijn inmiddels 10euro maar niemand kunnen bereiken. Uiteindelijk ook nog schade aan de auto. Voor ons nooit meer central parking!!!!

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Marja

30 maart 2016

zeer slechte service, afspraken worden niet nagekomen 45 min op auto gewacht.nooit meer.

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Ron Veringmeier

23 maart 2016

Ik lees zoveel negatieve reacties, dat ik mijn ervaring met Central Parking er ook maar even opzet. Al 5 keer mijn auto laten stallen, waarvan de laatste keer in juli 2015 en nog nooit problemen gehad. Beleefde medewerkers en keurige afhandeling.

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Fam v Vliet

1 maart 2016

Niet doen, allemaal misleiding. Lees de echte recensies maar eens over dit bedrijf. Onlangs ook in Telegraaf gestaan dit bedrijf, allemaal misleiding.

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
F

23 februari 2016

NIET DOEN, NIET DOEN. Spullen verdwijnen uit auto. Klantenservice reageert nergens op.

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Nart

17 februari 2016

Niet Doen !! Je auto is niet verzekert bij schade of diefstal + dat er diverse meldingen schades en zelfs joyrijden zijn. Algemene voorwaarden zijn onduidelijk en via de telefoon wordt je niets wijzer en het verhaal klopt gewoon niet.

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Rene

17 december 2015

Prima service voor een meer dan redelijke.

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Marlene

1 december 2015

Voor het eerst onze auto bij Centralparking geparkeerd. Bij het wegbrengen moesten we onverwacht lang wachten….overmacht, echt erg druk op de weg en telefoon lag eruit. Super netjes opgelost en bij terugkomst nauwelijks hoeven wachten. Dit gaan we zeker vaker doen en dat heel erg voordelig! Dik tevreden

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Bjorn

15 november 2015

Prima service voor een nette prijs. Gezien de ervaring en advies van Central Parking had ik wel foto's gemaakt rondom van mijn 6 maanden oude auto en natuurlijk de km stand.

Helaas wel wat problemen om vanaf de aankomsthal bij de betreffende locatie te komen omdat we bij klm incheckbalie niet naar buiten konden.

Een kwartier na de koffers (en dus belletje) hadden zagen we mijn auto (naar mijn mening wel iets té hard..) aankomen. Na een rondje om de auto en een blik op de kmstand (30km erbij) afgetekend. Zal het ook zeker aanraden, helemaal met kleine kinderen!

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
E. Meijer

15 november 2015

Ik had een voucher gekocht via ActievandeDag en kon eenvoudig online reserveren. Daarna las ik de recencies op deze pagina…. Vooral de lange wachttijd en daar waar schade werd geconstateerd krijgt Central Parking consequent een slechte recensie, omdat ze dan niet thuisgeven. Tot op de dag van vertrek twijfelde ik of ik mijn (gloednieuwe) auto wel aan deze valetparking moest meegeven. Per mail aan Central Parking mijn "zorgen" overgebracht. Kreeg een keurige mail terug. Maar toch bleef de twijfel. Mijn verzekering gaf uiteindelijk de doorslag: wa + casco zonder eigen risico. Ik durfde het aan.
Heb wel lastminute nog een "Priority Service Silver" bijgeboekt: voor €7,- staat de auto dan gegarandeerd 15 minuten na mijn telefoontje klaar.

Ik ben het aan mezelf verplicht om ook op deze site te vermelden dat ik mijn auto keurig terug heb gekregen. Geen beschadigingen en geen ellenlange wachttijd.
Een vriendelijke meneer die mij meteen holp, mijn koffertje in mijn laadruimte tilde en mijn sleutel gaf. Ik kon meteen wegrijden.
Ook het aantal gereden kilometers was slechts 30 km, naar en van het parkeerterrein.

Ik heb ondanks deze positieve ervaring nog steeds wel de nodige scepsis mbt de Algemene Voorwaarden, hoofdstuk aansprakelijkheid. Mocht je alleen casco verzekerd zijn of een hoge eigen risico hebben, dan gaat het zeker in de papieren lopen bij schade. Dat zou je zeker moeten meenemen in je overweging om met Central Parking in zee te gaan.

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Gerdie de Vries

17 oktober 2015

Voor het eerst ga ik mijn auto stallen door Central Parking. Ben erg geschrokken van de negatieve reacties. Ga er ernstig over denken om te annuleren, maar dat schijnt ook al moeilijk te gaan. Ben benieuwd!

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
PM

26 september 2015

PM: Bij terugkomst op 29 augustus jl. werd mijn auto afgeleverd en bleek er door een chauffeur van Central Parking schade te zijn gemaakt. N.a.v diverse emails en correspondentie met 'Karel' en het verzoek van 'Karel' van Central parking een reparatieofferte te laten maken, heb ik de gevraagde offerte naar 'Karel' ge-emaild.
Het is nu 26 september en ben al ca. een maand met 'Karel' in gesprek.
In de leveringsvoorwaarden wordt beloofd dat schade, veroorzaakt door een van de chauffeurs van Central parking, zal worden vergoed. Tot op heden heb ik nog steeds geen bericht ontvangen wanneer de schade zal worden geregeld. Ik kan niemand bellen en sta ik met lege handen en schade aan mijn auto. Nog steeds in afwachting van de reactie van 'Karel' van Central Parking die niets meer van zich heeft laten horen.

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Peter

2 september 2015

Zowel bij vertrek als aankomst op schiphol geen problemen. Auto stond alweer klaar toen we de aankomsthal uitliepen.Vriendelijke mederwerkers en correcte afhandeling. Zeker een volgende keer weer!!

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
MHGJ van Drieesen

13 augustus 2015

Afgelopen vakantie geparkeerd bij dit bedrijf, zeer goed bevallen. Auto stond netjes weer klaar zoals afgesproken en de chauffeurs waren vriendelijk.

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
A.van der Sch

7 augustus 2015

Heb op 27 juli 2015 voor het eerst van dit bedrijf gebruik gemaakt. Dit is gelijk ook de laatste keer. Bij aankomst op schiphol heel onduidelijk wie er van centralparking was. Veel gezoek in de stromende regen. Na 23 uur vertraging terug op schiphol. Gebeld bij de bagageband en inderdaad na 45 min. wachten, wederom zoeken in de stromende regen 's nachts. Thuisgekomen zag ik de volgende ochtend bij de bestuurderskant schade een deuk en voorbumper gekrast. Duidelijk schade dat iemand langs een muur o.i.d. gereden is. Maar centralparking weet natuurlijk van niets.
Echt NOOIT meer!!!

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Jacco

2 augustus 2015

Onlangs voor het eerst gebruik gemaakt van Central Parking op Schiphol. Leek ideaal. Bij terugkomst bleek er echter een flinke deuk te zitten op het achterscherm. Daaruit bleek dat men roekeloos en nonchalant met de auto is omgegaan. Het is bovendien een hele prestatie om binnen enkele kilometers (30 km mee gereden) deze schade te kunnen rijden.
Uitgebreide foto's en melding gemaakt van deze schade op het moment van ophalen op Schiphol. De chauffeur zegt van niets te weten en wist ook niets van de wijze waarop dergelijke zaken afgehandeld worden. Achteraf zoals geadviseerd een mail gestuurd met details en foto's e.d. Hierop is niet meer gereageerd, ze sturen me dus met een kluitje in het riet. Dit sluit aan bij andere verhalen over schade bij Central Parking.

Kortom: wij maken hier uiteraard nooit meer gebruik van en ik adviseer anderen dringend dit ook niet te doen!!

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Shaun Terwilde

13 juli 2015

Valet parking blijft toch de fijnste manier om je auto achter te laten. Fijn en niet te duur.

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Schoner

4 juli 2015

Tot nu toe 3 keer gebruik gemaakt van Central Parking. Altijd goed gegaan. Niet op kilometerstand gelet dus weet niet of er met de auto gereden is. Is een lease auto dus ook allemaal niet zo spannend.

Nu helaas door privé omstandigheden moeten annuleren. Volgens de site gaat dit heel makkelijk. Dat is ook zo maar in tegenstelling tot andere bedrijven moet je zelf via je credit card maatschappij je geld terug zien te krijgen. Niet heel professioneel. Dit in combinatie met alle negatieve publiciteit heeft er bij ons toe geleid dat we vanaf nu geen gebruik meer van hun diensten zullen maken.

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
T.Sijm

30 juni 2015

Van 17 juni t/m 24 juni schade vrije auto met een KM stand van 58.799 geparkeerd op een beveiligd terrein met camera toezicht!!.
Bij terug name bleek dat er op 4 plaatsen lakschade is aangetroffen en beide voorvelgen beschadigd. KM stand 60.424 . In totaal in een week 1.625 KM mee gereden. Dit betreft duidelijk joyriding.
Ik moest een mail sturen en tel. kontakt opnemen. Beide gedaan echter geen enkele reaktie. Bij het derde tel. gesprek antwoorde men onbeschoft : "ja mijnheer bal,bla,bla, ik heb u al verteld dat je zou worden teruggebeld. goedemiddag"
Review schrijven op hun eigen site lukt niet, deze schrijven zelf.
Alle verantwoordelijkheid wordt ontlopen. (zie alg.voorwaarden)
Je kunt hier spreken van oplichting en een misleidende site.

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Guido de Groot

17 juni 2015

Central parking opgezocht op de kaart maar uiteindelijk onvindbaar voor ons. Ook routebeschrijving waar ik niks mee kan. Met twee kleine kinderen en een vlucht die gehaald moest worden heb ik de auto maar bij Schiphol zelf neer gezet. Net op tijd. Dit nooit weer.

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Yvonne

9 juni 2015

Afspraak maken en boeken ging prima. Bij het wegbrengen was het telefonische contact prima. Inleveren geen probleem.
bij het ophalen was het anders. We belde een kwartier van te voren. het was druk zeiden ze. Na een half uur kwam de auto voorrijden. We hadden een 3 weken oude auto en daarom extra betaald voor overdekt stallen. De auto zat dik onder het stof. De reactie was dat er in de buurt grind gestort werd en dat ze er aan werkte. Direct naar de wasstraat gereden. Toen bleek er nog een krasje op de auto te zitten ook. Na een klacht via de mail kwam de reactie dat we de volgende keer het wassen gratis zouden krijgen. Daarna heb ik nog een mail gestuurd. Over het krasje hebben ze het nooit meer gehad. Totaal geen reactie meer. Ze denken toch niet dat we de auto daar nog een keer stallen. NOOIT MEER. Dit was Central Parking Hoofddorp. Maar volgens mij geven ze verschillende adressen op.

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
anoniem

26 april 2015

Snelle en goede service. Enige nadeel is dat mijn mobiele telefoonnummer word gebruikt om me privé berichten te sturen die niets te maken hebben met de service. Zeer onprofessioneel!

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Lucas Nijenhuis

3 december 2014

Elk telefoontje kost 1EURO per gesprek (je moet voor afleveren en ophalen bellen…)

Bij parkeren wasbeurt besteld. Maar dit is niet geleverd.

Na het achterlaten bij Schiphol bleek het formulier dat ik meekreeg van een andere auto! De klantenservice per email reageerde pas na meerdere emails en pas na enkele dagen. Ze zouden zorgen dat de auto toch gewassen zou worden. Bij aankomst vonden wij een lege colafles in de auto! De auto was niet gewassen! Ik zou het geld voor de niet geleverde wasbeurt terugkrijgen maar dat is nu al meer dan een maand geleden. De klantenservice geeft niet thuis…

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Jan Hoop

11 juni 2014

Voor het eerst Centralparking gebruikt. Snelle service (ze stonden al op me te wachten op Schiphol) en ze hadden mijn Volvo afgespoten toen ik terugkwam. Erg plezierig – tot de volgende keer.

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:
Peter de Rent

5 oktober 2013

Wat een groot parkeerterrein! Ik keek mijn ogen uit!

Prijs:
Service:
Eindbeoordeling:

Post jouw review

Deze ingevoerde waarde is ongeldig
Deze ingevoerde waarde is ongeldig
Prijs:
Deze ingevoerde waarde is ongeldig
Service:
Deze ingevoerde waarde is ongeldig
Eindbeoordeling:
Deze ingevoerde waarde is ongeldig
Deze ingevoerde waarde is ongeldig

Informatie over Central Parking

Central Parking is een parking die zich richt op het aanbieding van parkeerruimte bij luchthaven Schiphol. Meer informatie is te vinden bovenaan deze pagina.