Download nu gratis het e-book en voorkom inbraak tijdens je vakantie!
Voer hieronder je e-mailadres in om het e-book gratis te ontvangen! Alleen deze maand.
100% Spamvrij, wij spammen nooit!
Bij Good parking staat je auto er, zoals de naam al zegt, goed bij! Good parking biedt een uitstekende service en door het valet parking-systeem, kan je snel vertrekken naar je bestemming. Als je weer geland bent, wordt de auto keurig voorgereden. Zo voorkom je onnodig wachten en gesleep met zware koffers.
Good parking is een relatief klein parkeerterrein met een laag aantal parkeerplaatsen. Van te voren reserveren is daarom zeker aan te raden. Momenteel zijn er bij deze parking geen kortingen actief.
Voordelen
Nadelen
Overdekt Parkeren | Nee |
Valet Parking | Ja |
Zelf parkeren en sleutel meenemen | Nee |
Parkeren + Overnachten | Nee |
Betalen met pinpas | Ja |
Contant betalen | Ja |
Met iDeal online betalen | Ja |
Met creditcard betalen | Nee |
Afstand tot Schiphol | 11,8 km |
Deel jouw ervaring over Good Parking
Gemiddelde: 2/5
7 augustus 2017
Bij terugkomst bleek 120 km te zijn gereden met de auto ??? Hebben ze hem voor mijn deur geparkeerd. Bij bellen geen gehoor meer en geen reactie op mijn mail. Ik zou zeggen. Niet doen !!!
26 juli 2017
Aanrader!
Bij aankomst op Schiphol stond de medewerker van Goodparking al op me te wachten.
Bij het bellen bij de aankomst was mijn auto er binnen 20 minuten waardoor ik geen enkele minuut heb staan wachten.
Medewerkers aan de telefoon en chauffeurs vond ik erg vriendelijk en behulpzaam.
De volgende keer ga ik zeker mijn auto weer parkeren (valet) via dit bedrijf. Top!
26 april 2017
Ik weet niet waar ze die auto hebben geparkeerd, maar hij was niet normaal vuil geworden. Ook bij terugkomst meer dan een uur staan wachten op die louche knakker
18 maart 2017
Afrader, 30 min wachten heen terugweg 50 min. Hoe kan een bedrijf bestaan.
12 februari 2017
Bij het brengen verliep alles vlot, maar bij het ophalen was het een ramp. Na bellen bij de landing (12.45) en wederom bellen na het ophalen bande bagage (00.15) duurde het tot 1.35 !!!!tot de auto weer voorgezet werd. Het was slecht weer, maar dit is geen valet. Excuses waren buitengewoon slap.
4 september 2016
Waardeloze service. Ze komen gewoon niet opdagen. Meer dan een half uur wachten en bellen. De chauffeur is er steeds bijna. Na een halfuur gedwongen om in de peperdure P1 te parkeren om dat ik anders mijn vlucht zou missen. Waardeloos, waardeloos, waardeloos. Vermoed dat ze de positieve reviews zelf schrijven. Man aan de telefoon kon het ook allemaal niets schelen. Blijkbaar heel normaal bij deze prutsers
7 februari 2016
Maak al verschillende jaren gebruik van Good Parking tot grote tevredenheid.
Maar sinds mijn laatste ervaring (februari 2016) ga ik de volgende keer toch maar eens op zoek naar een andere parkeer mogelijkheid.
Bij aankomst Schiphol leek er niemand aanwezig om de auto in ontvangst te nemen en moest ik een extra rondje rijden. Vervolgens bleek er toch wel iemand namens Goodparking aanwezig te zijn maar die ging zo op in zijn muziek die hij aan het beluisteren was op zijn "oorjes" dat hij me niet gezien had.
Bij terugkomst belde ik zoals schriftelijk vastgelegd toen we bij de bagage band stonden maar werd me verteld dat ik pas mocht bellen als ik de bagage had. Opnieuw gebeld na ontvangst bagage. Toezegging gekregen dat de auto klaar zou staan maar toen we buiten kwamen was er geen auto.
Na 15 minuten in de kou buiten nog eens gebeld weer de toezegging dat de auto er aan kwam. Na weer 15 minuten toen ik de telefoon al in de hand had om nog eens te bellen kwam meneer voor rijden. "Het was zo druk dat het niet eerder kon." Dat kan maar zeg dat dan even dan wachten we binnen i.v.m. de kou.
20 september 2015
Heenvlucht: om 6.15 uur besteld (mijn vlucht ging om 7.15 uur) Om 6.45 uur kwam er iemand met de tekst: maar u wacht toch niet zo lang?
Terugvlucht: om 13.45 uur gebeld. Om 14 uur zouden ze er zijn. 14.20 kwamen ze. Nu vind ik het niet heel dramatisch om te wachten bij terugkomst. Maar de heenreis was echt heel vervelend. Ik heb net op tijd mijn vlucht gehaald.
8 juli 2015
Wekelijks parkeer ik bij dit bedrijf en dit gaat alweer 5 jaar goed, absolute betrouwbare parkeer service
11 februari 2015
Al ruim 2 jaar goede ervaringen met dit bedrijf zeker een aanrader
1 juli 2014
Fijne service en snelle afhandeling van zaken.
Good Parking is een parking die zich richt op het aanbieding van parkeerruimte bij luchthaven Schiphol. Meer informatie is te vinden bovenaan deze pagina.
Gebo
23 maart 2018
Een half uur voor aankomst op Schiphol belden wij Goodparking. Helaas stond niemand ons op te wachten. Na ons telefoontje bleken ze wat 'vertraging' te hebben. Uiteindelijk kwamen ze oas na 45 minuten onze auto halen. Wij moesten zelfs rennen om onze vlucht te halen. Gelukkig stonden ze bij terugkomst wel klaar. We schrokken wel dat er met de auto 39,9 km gereden was. Gezien onze ervaring gaan we volgende keer een andere keuze maken.