Positie Schiphol sterk verbeterd

Net als bij alle andere winkels en producten, heeft ook Schiphol positie-150x150  te maken met een positie op de markt. Het gaat om de prijzen, de diensten en de mogelijkheden die aangeboden worden op de luchthaven en de maatschappijen die er landen en vertrekken. In dat oogpunt is de positie van Schiphol de afgelopen jaren sterk verbeterd, want de prijzen op de luchthaven zijn veel minder sterk gestegen dan de andere luchthavens in Europa. Dat betekent dat Schiphol op papier een meer logische keuze geworden is dan andere luchthavens in West-Europa en dat is een grote winst te noemen. Door dit voordeel zou het verkeer op de luchthaven namelijk nog verder toe moeten kunnen nemen en alle factoren werken op dit moment mee.

De plaats op de markt, en in het land

De positie van Schiphol op de markt is niet alleen verbeterd, ook de infrastructuur naar en van de luchthaven zal een stuk beter gaan worden in 2015. Er komen nieuwe sporen vanaf Utrecht te liggen en dat zal het verkeer makkelijker door doen stromen. Ook de aanbieders van het lang parkeren rond de luchthaven dragen overigens sterk bij aan de groei. De mogelijkheden die hier liggen voor reizigers verlagen namelijk de drempel van reizen met het vliegtuig. Deze stijging in verkeer betekent een stijging van het aantal vluchten, waardoor het zomaar eens kan gebeuren dat de positie van Schiphol in 2015 zal gaan verbeteren waarmee het dus nog eens vele malen beter zou kunnen worden. En dat kan de economie in Nederland goed gebruiken.

Wil je alle parkings bekijken en vergelijken? Vergelijk alle parkings hier en vind de goedkoopste parking die voldoet aan al jouw wensen.

Wat is jouw ervaring? Heb je een vraag? Reageer hieronder!

Je email adres zal bij het plaatsen van je reactie niet worden getoond.

Meer artikelen

Top 3 parkeren op Schiphol