
Download nu gratis het e-book en voorkom inbraak tijdens je vakantie!
Voer hieronder je e-mailadres in om het e-book gratis te ontvangen! Alleen deze maand.
100% Spamvrij, wij spammen nooit!
Quick parking maakt haar naam ruimschoots waar. Nadat je je auto op het parkeerterrein heeft neergezet, ben je binnen drie minuten bij de luchthaven. Bovendien is het parkeerterrein uitgerust met geavanceerde beveiligingscamera’s en zijn er 24 uur lang en 7 dagen per mensen aanwezig. Bovendien biedt Quick Parking voor klanten met een zakelijk account Valet service aan. Deze parking biedt een zeer goede prijs-/kwaliteitsverhouding en bezit het VBPS-keurmerk.
Je kan een parkeerplaats bij Quick parking tot twintig minuten voor vertrek reserveren en annuleren.
Voordelen
Nadelen
Overdekt Parkeren | Nee |
Valet Parking | Nee |
Zelf parkeren en sleutel meenemen | Nee |
Parkeren + Overnachten | Nee |
Betalen met pinpas | Ja |
Contant betalen | Ja |
Met iDeal online betalen | Ja |
Met creditcard betalen | Ja |
Afstand tot Schiphol | 8,4 km |
Deel jouw ervaring over Quick Parking
Gemiddelde: 3/5
10 juli 2019
Om 15.02 lande ik op het vliegveld. Direct gebeld en zou om 15.30 uur zoals gepland opgehaald worden. Om 17.15 werd ik pas opgehaald. Naast nog 3 anderen die bijna net zo lang hadden gewacht en ook meerdere malen hadden gebeld.
Klachtafhandeling is daarnaast ook niet best. Dus deze partij zou ik zeker niet aanbevelen, ik vlieg meerdere malen per maand
17 februari 2019
Bij terugkomst moesten we meer dan 50 minuten wachten voor we werden opgehaald.
Telefonisch niet te bereiken …. Een ramp…
Volgende keer kiezen we een andere parking.
18 december 2018
Dramatisch. Na vakantie niet opgehaald worden, net als +60 mensen.
Na bellen valse beloftes, bus komt zo we zijn er mee bezig.
Na 1,5 uur met de trein. Dramatisch
6 november 2018
Chaotisch bedrijf! Eerst konden we het niet vinden, toen konden we niet inrijden met onze code, toen konden we Quick parking niet telefonisch bereiken en als klap op de vuurpijl kwam de bus niet….Terugreis konden we niet betalen bij de chauffeur. En bij thuiskomst kregen we een No-show rekening?! Nooit meer!
16 september 2018
Ik heb via inter net parkeerplaats gereserveerd voor 8 dagen 46,00 euro. Maar de locatie is slecht te vinden. Want ik was de parkeerlocatie aan het zoeken en op eens zag ik een parkeerlocatie en scande daar mijn parkeerticket en de slagboom ging open. Dus ik auto geparkeerd en bagage er uit en autoafgesloten. Even later kwam de bus. De vrouwelijke busschauffeur zij tegen mij dat ik fout stond met mijn auto. want ik stond op locatie T zij ze. En ik had op locatie S moeten staan. Dus vroeg ik haar is dat een probleem. Ze zij nee hoor ik geef door dat u niet op S staat maar op T staat geparkeert en dan kunt u als u terug kom van vakantie gewoon bij locatie T er uit rijden. Bij terug komst na mijn vakantie op parkeerlocatie T deed ik bagage in de auto en reed naar de slagboon en scande mijn parkeerticket. Toen kreeg ik op het scherm de mededeling dat ik 1272, 00 moest gaan betalen. Maar ik had al 46,00 eour betaad via internet. Dus ik nog een keer scannen en kreeg de zelfde mededeling. Ton ben ik teruggegaan naar de betaal automaat en heb toch maar die 1272,00 euro betaald. En dacht ga wel later hier over contact op nemen met Quick Parking over terug ganen van de 1272,00 euro. Toen weer naar slagboom gereden en parkeerticket gescand en kreeg nu mededeling op scherm. U bend al meedere keren hier geprobeed. Dus neem contact op met Quick Parking. Ik het nummer bellen wat op het parkeerticket staat en 6 keer te hebben geprobeerd kreeg ik eindelijk een 24 uurs schauffeur aan de lijn en zij dat ik de parkeerlocatie niet uit kan. kwartier later kwam de 24 uurs schauffeur er aan en ook weer een bus om mensen af te zetten. De busschauffeur scande bij de betaalautomaat mijn ticket en zag dat ik betaald had en zij dat ik er uit kon rijden en anders deed hij wel de slagboom open voor mij. Dus ik weer scannen bij slagboom, maar slagboom ging niet open. Toen deed de busschauffeur de slag open voor mij en kon ik eindelijk s'nachts om 1:15 uur naar huis toe. Nu nog hopen dat ik de 1272,00 euro terug krijg. Maar ik ga nooit meer van mijn leven parekeren bij Quick Parking. En raad iereen dat af.
30 augustus 2018
Tijdens de terugreis hebben we meer dan een uur moeten wachten nadat we gebeld hadden. Toen er eindelijk een bus kwam aanrijden liet de chauffeur een groep instappen die net kwam aanlopen en zei doodleuk en op een onbeschofte toon “ik zit vol, wacht maar op de andere bus” . Een half uur later kwam eindelijk de andere bus aanrijden. Parkeer locatie is ook nauwelijks te vinden, zelfs met navigatie. Nooit meer quickparking!
27 augustus 2018
Website mag wat verbeterd worden. Vooral als je je gegevens wil terug kijken / checken.
26 augustus 2018
Prima service en prijs alleen jammer dat de parkeerplaatsen niet bestraat en gemarkeerd zijn waardoor het wat rommelig lijkt. Ondanks dit zouden we er zo weer gebruik van maken.
19 augustus 2018
prijs kwaliteit een goede optie. Het is wel zeer spijtig dat parking S in Schiphol heel slecht bewegwijzerd is. Via GPS geraak je er hoegenaamd niet en er staat ook geen bewegwijzering. Wij hadden geluk dat er 's nachts een taxichauffeur langskwam die zo vriendelijk was ons voor te rijden.
1 augustus 2018
Prima parkeerplaats op korte afstand van Schiphol.
snel opgehaald en terug gebracht.
bij het uitrijden waren er veel problemen met ongeldige uitrijkaarten klanten die eerst moesten bij betalen. We hadden van te voren netjes betaald maar uitrijden was niet mogelijk. We zijn door een medewerker van het casino uitgelaten.
Ik zal daarom niet meer bij quickparking parkeren.
17 juli 2018
Goede prijs
Goede parkeerplaats
Snelle transfer
14 juli 2018
Via navi heen gereden vanuit Groningen ging snel en goed.
Auto geparkeerd geen problemen ook niet tijdens de terugreis snel opgehaald keurig geregeld.
5 juli 2018
Alles ging zoals we het gedacht hadden, zonder problemen.
Dat is toch prima, zo kun je met een gerust hart op vakantie gaan en terugkomen.
Klein minpuntje : het navigatiesysteem brengt je niet precies naar de p-plaats maar 1 straat ervoor en wij hadden dit niet direct in de gaten waar we precies moesten zijn zo s'morgens in alle vroegte.
2 juli 2018
Via navigatie naar de parkeergarage gereden ( vanuit Limburg zuid ), alles duidelijk uitgelegd in de e-mail die je ontvangt.
Bij aankomst een paar minuutjes op de bus moeten wachten.
Na 10 minuten later zat ik in me eigen auto en was ik weer onderweg maar Limburg.
Voor herhaling vatbaar.
22 juni 2018
De parkeerplaats is 's nachts erg donker (zo donker dat onze auto de laatste keer zelfs is aangereden). Elk jaar parkeren we bij Quick Parking en elk jaar wordt de service een beetje minder. Dat is echt heel jammer. Omdat de prijs echter oke is, blijven we klant.
17 juni 2018
Geweldig!
Bij aankomst parkeerplaats kwam bus direct, bij aankomst Schiphol binnen 5 minuten.
Vriendelijke chauffeurs beide keren.
Een kanttekening, parkeerplaats vinden was wel niet echt duidelijk, soort van omleiding?
Verder perfect!
16 juni 2018
–
12 juni 2018
Goede prijs. Goede service, Door de drukte op Schiphol kan het soms wat lang duren voordat de bus je naar de parking brengt.
5 juni 2018
Via Google Maps naar de parkeergarage gereden ( vanuit Limburg zuid ), alles duidelijk uitgelegd in de e-mail die je ontvangt. Chauffeur op de heenweg was 24/7 aan de telefoon en totaal niet met de mensen bezig die hij vervoerde. Gelukkig wel afgezet zonder kleerscheuren.
Op de terugweg bij aankomst gebeld en doorgegeven waar ik geparkeerd stond, ik kreeg het halte nummer en het busje stond al klaar. Socialere chauffeur op de terugweg die ook me koffers zelfs nog in deed laden. Super man. 10 minuten later zat ik in me eigen auto en was ik weer onderweg maar Limburg. Daarbij hoef je je sleutel noet af te geven en neem je die gewoon mee op vakantie.
Voor herhaling vatbaar. Geen gezeik.
31 mei 2018
Bij terugkomst zeker drie kwartier op de bus moeten wachten in de hitte, bomvolle bus, mensen moesten nog uitstappen omdat de bus naar een aantal parkings reed, waardoor veel gerommel om mensen te laten uitstappen. Onduidelijk info van de chauffeur vooraf. Jammer!
24 mei 2018
Je wordt vriendelijk geholpen als je vragen hebt of iets niet kan vinden. Acceptabele wachttijd op de bus die je naar het vliegveld brengt ( zo’n 10 minuten)
21 mei 2018
Klootzak van een buschauffeur die discrimineert op basis van afkomst.
19 mei 2018
Goede service.
23 april 2018
Was even zoeken, maar de rest prima.
22 april 2018
9 dagen gestaan, goede prijs!! Snelle rit naar Schiphol, en snachts om 1.30 geland stond de bus te wachten !! Uitstekende service!!
7 april 2018
Prima parkeergelegenheid in de buurt van Schiphol met een uitstekende verbinding van en naar de luchthaven door de regelmatig rijdende shuttle bussen.
Minpunt is dat de routebeschrijving naar locatie S onduidelijk is. Één van de vriendelijke chauffeurs heeft ons de weg gewezen.
4 april 2018
Zeer betrouwbaar, goedkoop, duidelijk en top service met ophaal en brengen van locatie naar schiphol en anders om.
4 april 2018
Super handig, uitstekend haal en breng service, vriendelijk, duidelijk, goedkoop en zeer betrouwbaar beveiligd parkeer gebieden. Aanrader!!
3 april 2018
Hele goede service, je wordt met shuttlebus opgehaald en afgezet bij Schiphol. De tijden staan keurig aangegeven, niet lang wachten. Echt een aanrader, prima service en betaalbaar.
2 april 2018
Prima locatie met een goede service naar Schiphol. Buitengewoon gunstige prijs. Alleen jammer dat we achteraf wegens enkele euro's meer hebben moeten betalen omdat we 1 uur later hadden moeten vertrekken. Het had in de marge mogen zijn. Bij onze volgende vlucht boeken we wederom Quick Parking.
2 april 2018
Erg goede ervaring, slechts 2 opmerkingen: de route beschrijving naar Parking S nabij Schiphol (vanaf opgegeven GPS punt) is onduidelijk en zelfs onjuist. Gelukkig was één van uw buschauffeurs zo vriendelijk te stoppen om de juiste aanwijzingen te geven. De parking kan er na regen modderig bijliggen. Erg vriendelijke buschauffeurs.
31 maart 2018
Prima en slimme keuze om lang te parkeren dicht op Schiphol.
21 maart 2018
Ga regelmatig naar Barcelona en maak altijd gebruik van Quick Parking. Nog nooit heb ik een slechte ervaring gehad en vertel vrienden hier ook over.
Voor mij nog geen gelegenheid om een andere te gaan proberen.
Altijd vriendelijk en tijd voor een grapje. Toppie
19 maart 2018
Goede service zeer korte wachttijden op vervoer. En geen einden weg van schiphol.
Kortom de volgende keer parkeer ik hier weer. Top!
17 maart 2018
Prima overdekte parkeerplaats op locatie K. Behulpzame chauffeur en korte snelle rit naar de vertrekhal. Bij aankomst uitgang B en halte 15. Binnen een paar minuten kwam de bus en heeft ons snel afgezet bij onze parkeerplaats. Tot volgende keer.
13 maart 2018
We waren zelf wat te laat vertrokken maar uiteindelijk precies op tijd bij de gate. Er was plek, het terrein goed berijdbaar, bus was er
7 maart 2018
Voor nog geen €40 drie dagen gestaan. Zaterdagmorgen al voor 6 uur geparkeerd. Plek genoeg. De shuttle bus was er ook al. Maandagavond kwam de shuttle bus er al aan toen we Schiphol uit liepen. Helaas wilde mijn auto niet starten, accu leeg! QP gebeld en ze stuurden iemand langs met een acculader, om 22:00 uur. Mijn auto startte toen binnen 5 minuten. Ik hoefde hiervoor niets te betalen, gratis. Wat een service! Dank je wel, Quick Parking!
3 maart 2018
Op 1 maart 2018 arriveerden we om 22.30 uur op Schiphol vanuit het warme Fuerteventura. Buiten was het ijzig koud. Gelukkig arriveerde de bus binnen enkele minuten en werden we conformtabel vervoerd naar de parkeerplaats door een vriendelijke chauffeur.
1 maart 2018
Nu voor de 2e keer geparkeerd en weer goed bevallen op een paar kleine oneffenheden, de chauffeur maakte er een race baan van, niet prettig. Het terrein was zeer modderig maar verder prima.
22 februari 2018
Navigatie adres ingevoerd maar kwam heel ergens anders uit lang gezocht
Slecht aangegeven waar de bus stopt als je midden inde nacht komt (bus bordje ophangen) door staking van de piloten een dag langer moeten betalen een dure dag geworden heb anders meegemaakt
18 februari 2018
Snelle verbinding goed geregeld. Wel erg donker en modderig als je laat weer komt. jammer dat de nummerbord herkenning niet werkt bij het verlaten van de P . je moet dan weer opzoek naar je reservering en scannen. Maar verder is het eenvoudig en betrouwbaar!
18 februari 2018
Alles goed geregeld en de afspraken nagekomen. Wij stonden in sectie S. De prijs en kwaliteit komt goed overeen, ook de weg- en ophaal dienst kort en goed met vriendelijke chauffeur. Als minpunt is een deel van het terrein, vooral bij regen een blubber grond, ook de gaten zijn erg lastig, dat is zeker voor verbetering een aanrader. Verder een OK
15 februari 2018
Slechte aanduiding van parking S. Niet te vinden via navigatie. Op het terrein allemaal putten. Vliegtuig bijna gemist door dit tijdverlies. Wel een vriendelijk chauffeur van de bus.
12 december 2017
Goeie prijs, ook geen klachten over het vervoer, de bus was er en ook na een verlate vlucht geen gezeur over extra kosten daarvoor. Ontzettend minpunt: het parkeerterrein zat vol met grote gaten en ik heb geen terreinwagen… Om 3:00 uur 's nachts echt moeite gehad om het terrein af te komen. Met licht kon ik precies bepalen welke paden ik wel/niet wilde rijden (aankomst), in het donker terug was ik simpelweg blij dat ik de uitgang bereikte….
7 november 2017
Nu voor de 7e keer via QP geboekt, nog nooit problemen gehad:
– altijd plek op het veld (precieze adres/veld staat goed aangegeven of Boekingsformulier!)
– soms staat er een bus of er komt er een binnen max 10 minuten
– zonder stops direct voor de deur
– bij aankomst ook binnen max. 10 minuten weer in de bus en 10 minuten later weer bij de auto voor vertrek naar huis
– merk nu dat de gecombineerde shuttle (met Radisson etc.) handiger is, iedere 10 minuten, je hoeft dus niet meer zelf te bellen
– behalve de chauffeur komt er niemand meer aan te pas, alles snel en duidelijk
– dus en parkeren, en snelle shuttle tot voor de deur, en (zonder lang wachten) shuttle retour met selfservice (boeken kun je heer eenvoudig zelf) en kwaliteit voor € 39,50
1 november 2017
Moeilijk te vinden ook met navigatie ( Q park schiphol). Terrein is vol gaten en modder. Bij terugkomst maar wachten bij de scan maar blijkt dat je door moet rijden tot vlak voor de slagboom. ( nergens aangegeven). Bel je hierover word je onbeschoft geholpen. Verder ok
31 oktober 2017
Hoi hoi,
Wij hebben onze auto ook geparkeerd hier en wat waren wij blij verrast dat alles zo goed en snel geregeld was.
De bus stond op ons te wachten, we waren binnen 10 min op Schiphol.
Ik raad je Quick parking echt aan je auto staat veilig afgeschermd.
Groetjes ☺
5 oktober 2017
Zowel op de heen als terugweg meer dan 30 minuten moeten wachten op vervoer van en na schiphol of de parkeerplaats. Dit noem ik niet Quick.
Daarnaast wordt je door de chauffeur ook nog niet eens vriendelijk toe gesproken.
Dit is eens maar nooit meer. Volgende keer weer de NS.
18 september 2017
1) Parkeren: weinig parkeerplek en slechte ondergrond. Na regenbui lagen er grote plassen water en was bijna een modderpoel bij het uitstappen uit de auto.Door plaatsgebrek begonnen auto's met 'wildparkeren' buiten de aangegeven ruimtes en sommige blokkeerden daarmee andere auto's. Dit weergeeft dat Quickparking niet goed kan inschatten hoeveel auto's hebben geboekt, en zorgt voor plaatsgebrek (en mogelijk teleurstelling dat je je auto niet eens normaal kwijt kan).
2) Shuttle bus naar Schiphol: er staat met grote letters op de site dat men 'in 3 minuten direct op de terminal' staat. Dat hebben wij anders ervaren. Vanuit de Aalsmeerderweg heeft het in totaal 45 minuten geduurd voordat de shuttle bus op Schiphol aankwam. Dat komt dus niet overeen met wat er wordt geschetst op de website. Ze rijden dus nog langs andere parkeergelegenheden om mensen op te halen. Op de site wordt onterecht het beeld geschetst dat men direct naar Schiphol wordt gereden zonder omweg.
3) Onjuiste bejegening van de klant: na een vertraagde terugkomst heb ik een medewerker gesproken die de noodtelefoon beheerde. Deze was zwaar geïrriteerd en na het beantwoorden van mijn vraag hing hij de hoorn op zonder gedag te hebben gezegd. Ik belde terug om hem hiermee te confronteren, waarna hij met een excuus kwam dat 'hij meer telefoontjes te beantwoorden heeft', en hing opnieuw de hoorn op zonder een gedegen gedag te hebben gezegd.
Deze omgang met klanten is onaanvaardbaar en respectloos.
4) Uitrit bij parkeerplaats: op voorhand is de gehele betaling voldaan (50 euro). Bij het uitrijden gaf de uitrijmachine aan dat er nog een bedrag openstond van 31.50 euro. Dit is bij meerdere voorgaande auto's gebeurd die voor ons stonden, waardoor iedereen bij de machine weer achteruit moest rijden.
We hadden een half uur vertraging met de vlucht, waardoor we een half uur later uitreden. Dat zou niet voor extra kosten moeten zorgen, zoals weergegeven op de website:
"De opgegeven tijden zijn slechts indicatief. Als uw wijziging meer dan 3 uur bedraagt vragen wij u vriendelijk uw reservering online aan te passen. U kunt ten alle tijden uw reservering aanpassen d.m.v. "wijzig uw reservering" in het hoofdmenu aan te klikken.".
Al met al: zeer ontevreden en we zullen in de toekomst geen gebruik meer maken van hun diensten.
14 september 2017
Loze beloftes: Via Tui een parkeerplaats geboekt. 4 dagen voor €61,50. Om 4:30 uur aangekomen op kruisweg 279. Geprobeerd telefonisch contact op te nemen met QuickParking voor de shuttle. Telefonisch niet bereikbaar, telefoon wordt gewoon opgehangen! Aangebeld bij Park-inn Hotel. Medewerker zei dat je de pendelbus moet nemen van Schiphol-Rijk. Rit duurt inclusief wachttijd geen 3 min, maar 30 min! Bus stopt onderweg bij elk hotel/parkeerplaats.
Terug op Schiphol weer geprobeerd te bellen voor de "shuttle service". Weer onbereikbaar. Na een eeuwigheid in de regen te hebben gestaan, Park-inn/Radisson Hotel shuttle bus genomen. Schandalig dat Tui samenwerkt met dit soort bedrijven. De reviews op hun eigen website zijn geen echte reviews!
14 september 2017
Midden in de nacht lang gewacht (25 minuten) op bus. Grote mond van de chauffeur op de koop toe. Slagboom na veel gedoe open. Bij ophalen eerst 47 euro betalen, die ik allang betaald had. Auto parkeren, na lang zoeken naar plek, in een grote plas. Bij ophalen helemaal een baggerterrein, wat niet veel meer is dan een boerenweiland met slechts een paar asfaltstroken. Nooit meer
doen !!
21 augustus 2017
Erg onduidelijk allemaal, lang moeten wachten in de nacht op een bus.
Geen contact met de chauffeur te krijgen, het 06 nr paar x gebeld enkele keer contact gehad en kreeg steeds hetzelfde antwoord.. de bus komt eraan. Na 3 kwartier wachten was hij er dan.. Heel druk in de bus met de koffers en mensen. Echt geen doen als er mensen op verschillende haltes eruit moeten!! Chauffeur kan daar niks aan doen en was ook vriendelijk. Maar voor ons geen quick parking meer aangezien de terug weg niks beter was. Weer vreselijk lang staan te wachten.. Het fijne was wel dat de auto overdekt stond!
16 augustus 2017
Boeken ging vlot. Snel en vlot naar de luchthaven. Bij aankomst van onze reis verliep het totaal anders. Twee keer moeten bellen waar de chauffeur bleef, ook zelf geen bericht gekregen dat de afspraak plaats was ook veranderd. Na 1uur wachten kwamen ze ons eindelijk oppikken. Busje zat ook overvol, mensen moesten recht staan en koffers in de gang.
12 augustus 2017
Bewegwijzering naar de parkeergelegenheid in Aalsmeer was er niet, maar het is dus op het terrein van de Studio's Aalsmeer.
Ze huren een gedeelte van de parkeergarage van de Studio's Aalsmeer/Casino.
Er zijn drie slagbomen die je niet allemaal kunt gebruiken, sta je voor de verkeerde heb je pech en moet je naar een andere.
Na eindelijk de parkeergarage te hebben gevonden is het niet echt duidelijk waar de ingang is, aangezien in het donker de verlichting werkt op een bewegingsmelder en je dus naar een donker gat rijd.
Buiten de parkeergarage stonden al ruim 14 mensen te wachten en die gingen niet allemaal in het busje dat aankwam. Wij moesten wachten op het volgende busje.
Wij stonden al ruim 10 minuten te wachten en moesten daarbij nog eens 20 minuten wachten totdat dit busje terug was. Er reed namelijk maar 1 busje.
Volgende keer weer met ons vertrouwde bedrijf, dat helaas nu volgeboekt was.
29 juli 2017
Bij het opgegeven adres stond niks over Quick parking. Autogarage hoorde bij het casino maar er stond niet aangegeven dat je daar ook voor Quick parking het terrein op moest. Na gebeld te hebben met het opgegeven 06 nummer werd het duidelijk dat we daar dus het terrein op moesten.
Terug komst hadden we vertraging gehad met het vliegtuig. Was er verbaast dat we toen bij de chauffeur moesten bijbetalen. 16 euro aardig geld voor twee uur.
De rit terug naar de parkeerplaats liep er snel, omdat de chauffeur dacht dat hij Max Verstappen was. Wat een debiel. De bus zat vol mensen en koffers. Ik met mijn gezin op de achterbank, we moesten ons schrap zetten bij elke bocht. Riep nog wel iets naar voren "Heb je haast of zo" maar geen respons.
20 juni 2017
om 3 uur in de nacht juiste parking moeilijk te vinden.
toegezegde 5 euro korting niet gekregen.
echter vriendelijke chauffeur.
18 mei 2017
Slecht services, laten je gewoon staan als familie en switchen van parkeerplaats of het de gewoonste zaak van de wereld is. Goedkoop maar duurkoop. Geen aanrader
9 april 2017
Goed geregeld
10 maart 2017
We hebben met zo'n 30 man ruim een half uur moeten wachten totdat er een busje kwam. De shuttlebus reed steeds onze halte voorbij en het 06 nr. was lang niet bereikbaar. Uiteindelijk kwamen er een paar busjes tegelijk en kwam als antwoord op mijn "waarom" dat ze "wat onderbezet" waren. Hoezo? Ze weten toch hoe laat hoeveel mensen komen? De terugreis vanaf Schiphol duurde nog langer. Ruim 40 minuten gewacht en paar keer gebeld. Eens maar nooit weer !
2 maart 2017
Op het door Quick Parking opgegeven adres bleek alleen een woonhuis te staan waar niet werd open gedaan. Het 0900-nummer dat we vervolgens belden bleek niet te werken maar gelukkig werd het 06-nummer wel opgenomen. Na contact doorgestuurd naar een parallel lopende straat waar het parkeerterrein bleek te liggen. Daarna 15 minuten in de kou staan wachten. Gelukkig was de chauffeur van de shuttle zo attent om op ronde van Schiphol naar de hotels langs het terrein te rijden, anders hadden we meer dan een half uur langer in de kou moeten wachten. Wel moesten we mee langs alle hotels waarde op Schiphol opgehaalde gasten naartoe gebracht moesten worden. Al met al arriveerden we pas na 60 minuten op Schiphol, en niet na de beloofde drie minuten. Daardoor waren we vrij laat met inchecken en bleken alle goede plaatsen al bezet waardoor we 11 uur op een slechte plaats moesten zitten, terwijl we juist zo vroeg mogelijk van huis waren weggegaan om op tijd in te kunnen checken. Eens maar nooit weer. De chauffeurs waren keurig en behulpzaam.
7 september 2015
Al twee keer mijn auto hier geparkeerd TOP geregeld snel gehaald en gebracht
20 mei 2015
Betaald voor bon en komende data vol en geen plek. Easy money dan ja. Dus let op.
30 december 2014
Hallo,
Vorig jaar hebben wij onze auto bij jullie op het parkeer terein neer laten zetten,ook omdat jullie een aktie hadden ivm eerste keer open.Alles was top het afhalen het ophalen,maar was 1 klein minpunt. Ik had het adres in mijn navigatie gezet maar we kwamen heel ergens ander terecht,hebben we ook doorgegeven aan ons reisbureau,Toen mensen moeten vragen waar we langs moeten rijden en het was s”morgens vroeg rond 3.30 uur.Volgend jaar boeken we weer bij jullie hoop dat dit dan beter geregeld is.
Met vriendelijke groet,
H.Bleeker
10 augustus 2014
Snel en goed geregeld.
Quick Parking is een parking die zich richt op het aanbieding van parkeerruimte bij luchthaven Schiphol. Meer informatie is te vinden bovenaan deze pagina.
Havenaar
25 augustus 2019
Ik wordt lastig gevallen dat ik 77 euro moet betalen.. voor een reservering.. ok had wel iets uitgeprobeerd..maar niet betaald omdat ik een andere parking zag p6 wat voor ons beter leek.. daar heb als ik moet reserveren moet gelijk betalen. Dat heb ik gedaan.. dan heb gelijk recht van spreken. Q parking beweert dat ik geld aan ze verschuldigd ben. Maar ik reservering niet doorgezet.. en ook niet betaald. Dus dan heb je geen plek en ook geen recht van spreken. Want je moet gelijk betalen.. en dan is het akkoord. Nu beweren ze dat ik 77.00 moer betalen,voor iets wat ik niet definitief had gereserveerd. Ik had al een mail naar ze gestuurd.. hebben ze niet op gereageerd.. en krijg na bijna 3 weken een herinnering..bij deze ga ik dat niet betalen.. Ze proberen je zo op extra kosten te jagen.. dus laat me met rust.. jullie staan er al niet zo best voor door media.
Met vriendelijke groet.
Havenaar