
Download nu gratis het e-book en voorkom inbraak tijdens je vakantie!
Voer hieronder je e-mailadres in om het e-book gratis te ontvangen! Alleen deze maand.
100% Spamvrij, wij spammen nooit!
Travel parkingservice is een enorme parking met een hoge capaciteit. Je auto kan zowel overdekt staan als op het open parkeerterrein. De overdekte parkeergarage bevindt zich aan de Van Cleeffkade, het open parkeerterrein ligt aan de Middenweg. Beide plaatsen zijn zeer goed beveiligd en afgesloten. Ook biedt Travel parkingsservice een 24/7 uur service. Dit betekent dat zij op ieder moment van de dag te bereiken zijn. De afstand van Travel Parkingservice naar Schiphol is 7,6 km. Je kunt vanaf de parkeergarage binnen 8 minuten op Schiphol zijn om in te checken voor je vlucht.
Voordelen
Nadelen
Overdekt Parkeren | Nee |
Valet Parking | Nee |
Zelf parkeren en sleutel meenemen | Nee |
Parkeren + Overnachten | Nee |
Betalen met pinpas | Ja |
Contant betalen | Ja |
Met iDeal online betalen | Ja |
Met creditcard betalen | Nee |
Afstand tot Schiphol | 8,7 km |
Deel jouw ervaring over Travel Parkingservice
Gemiddelde: 2/5
8 augustus 2017
Zelfde ervaring als hieronder. In februari een parkeerplaats in de garage geboekt voor half augustus. Eind juni een mail dat die niet beschikbaar was en een aanbod om op de Middenweg te parkeren. Dit hebben we geaccepteerd. Nu, 4 dagen voor vertrek een mail dat door een systeemfout de boeking niet is omgezet en er geen plaats is op de parkeerplaats. Boeking geannuleerd. Ik lees dat dit al een tijdje an de gang is. Zodra dit opgemerkt wordt kunne ze toch nagaan dat dit bij meerdere gebeurd is en die alvast inlichten? Nu weinig keus meer en duurder. En op de mail die ik stuurde dat ik het slechte service vindt mailen ze terug: het zou pas slordig zijn als we u niet hadden ingelicht. Nou ja! Enige pluspunt is dat het geld al weer op de rekening staat.
3 augustus 2017
Alles altijd goed geregeld. Alleen de laatste keer ging het mis. Terug op Schiphol moesten wij ons melden bij een balie op Schiphol in de buurt van Starbucks volgens het kaartje. De chauffeur had op de heenweg aan gegeven dat wij buiten, begane grond, moesten wachten in de tweede verkeersbaanop een busje van Met en Go Toen daar uiteindelijk een busje van de organisatie aan kwam stapten wij in (er werd niet gecontroleerd en geïnformeerd welke bestemming)om vervolgens bij een hotel te belanden. Dus de verkeerde bus. De chauffeuse nam ons weer mee terug naar Schiphol en verwees ons naar een grote bus van Met en Go die daar stond te wachten. Daar aangekomen zei de chauffeur dat wij ons moesten melden bij de balie in hal 4. De juffrouw daar was alleraardigst en nam ons mee een verdieping hoger waar de busjes van Met en Go vertrokken voor de Van Cleefkade.
Eerder was dat anders geregeld. Jammer maar laten wij het maar op kinderziekte houden want wij hebben altijd goede zaken gedaan met de firma.
In september gaan wij weer gebruikmaken van uw service. Het vertrouwen is dus nog niet weg.
Met groet,
J.Willemsen
Gr
27 juli 2017
In mei een parkeerplaats in de parkeergarage geboekt (Cleeffkade). 1 juli te horen gekregen dat deze vol zit. Hierdoor een aanbod gekregen voor open parkeerplaats op de Middenweg. Nu 1 week voor vertrek te horen gekregen dat door een fout in het systeem we hier ook niet terecht kunnen. We kregen een aanbod voor de Valet parking bij Automotel. We gaan niet op dit tweede aanbod in omdat we hierbij onze autosleutel moeten inleveren en er met onze auto wordt gereden. De annulering was zo geregeld nu nog afwachten of we ons geld terugkrijgen. Komt op ons niet betrouwbaar over!
15 juli 2017
Ronduit slecht!
In mei 2 reservering gemaakt en betaald voor vertrek op 22-7. De ene voor 10 dagen, de andere voor 21 dagen. Eind juni bericht ontvangen, dat parkeerplek vol was en wij naar een andere parkeerplek zouden moeten. Nu, minder dan 1 week van te voren, ontvangen wij een mail dat de 2 boekingen worden geannuleerd en dat het geld wordt terug geboekt. Echt té gek voor woorden. Schande! Ik moet nu voor 2 auto's op zoek naar een parkeerplek waar ik dus nu de hoofdprijs voor ga betalen.
15 juli 2017
Onze reservering werd opeens een week voor onze vakantie geannuleerd zonder enig telefoontje of uitleg de en daarvoor werd de locatie al gewijzigd mensen ga nooit met deze mensen in zee echt waardeloos!!!!
10 februari 2014
Ik vond de beveiliging en bewaking van de parking heel belangrijk. Eerder is mijn hele auto leeggeroofd. Travel parkingservice heeft een uitstekend bewakingssysteem en er is altijd iemand aanwezig. Dat gaf de doorslag voor mij.
Travel Parkingservice is een parking die zich richt op het aanbieding van parkeerruimte bij luchthaven Schiphol. Meer informatie is te vinden bovenaan deze pagina.
Van loon
9 augustus 2017
Zeer slecht,in april plek geboekt .
Nu 1 week voor vertrek datum te horen gekregen dat het niet door gaat ,schande,
Mensen ga hier niet mee in zee ,want je kan er niet van op aan